SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under december 2009

Av Sari - 14 december 2009 18:53

Jag blev inspirerad av Mojo Monday 117 - men ville inte göra ett avlångt kort. Det blev istället ett runt scallopkort.


Jag ville leka med lite bruna toner istället för, mitt annars självklara val, bjärta färger.


Jag har också, för omväxlings skull embossat och använt Tim Holtz distress-dynor för att få fram en antikare look.


  

Av Sari - 14 december 2009 17:33

Det är väl en himlnas tur att man är organiserad... Not... :-(

Nog för att julkorten är ivägsksickade, men jag tror visst att jag glömde skriva julhälsningar i vissa :-(...

Men i svåra (! (I-landsproblem...:-) ) stunder som dessa, gäller det att se saker och ting från ett positivt perspektiv...

För när mottagaren får hem ett kort, får denne lite finurligt julpyssel med att lista ut vem som skickat det :-)...


Hahahhahh

Av Sari - 14 december 2009 16:29

Nu r d dax för Mojo Monday 117.

Du skall väl göra ett kort, precis som jag, antar jag... :-).


Av Sari - 14 december 2009 14:44

  


Scrap & Hobby i Sävedalen söker tre personer till sitt designteam.

Kanske är det något för dig...?

Skicka in tre alster och en ansökan, så kanske chansen blir din.

Läs mer i Scrap & Hobbys blogg.


Av Sari - 13 december 2009 19:30

Imorgon och kanske på tisdag är dax för pysselträffar hos mig.

Jag riktigt längtar!

Av Sari - 13 december 2009 19:26

Äntligen har jag fått till det med förvaringen av mina promarkerpennor.

Jag fick idén av Katie, vars man hade fixat avskiljningsväggar till hennes pennor. Hon hade dock sina pennor i Reva-väskan.

Det här är vad jag hade till hands.


   


Till skiljeväggarna har jag använt memo-spelplansbitar.

Jag hoppas att det här skall funka.


Jag tycker i alla fall att det är väldigt praktiskt med ett handtag på väskan!!!

Av Sari - 13 december 2009 11:54

Jag satt och lekte med uttryck som skulle kunna användas till ett jul- eller ett nyårskort med Hippie Anya från the Greeting farm.

Happy Christmas...

?

Näe...

Happy new year...

Hmmm...

Jaaaa...


Nej, nu vet jag!

Hippie New Year!


     


Av Sari - 13 december 2009 11:52

Ett julkort med Tingtura-ängeln och Spellbinders label 1.

Bakgrunden är embossad med en bakgrundsstämpel från Hero Arts.


  


  

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards