SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sari - 31 oktober 2009 21:25

Ja, d r inte mycket med mig idag...

Trött efter att ha varit på jobbet sedan kl halv två igår...

Supertrött är kanske ordet.

Så r d alltid efter långhelgen. Hela lördagen går till spillo :-(.

Usch och fy!

Jag får väl ta o vila upp mig till imorgon, för då r d dax igen... 


...


Men på måndag...

Ja, då djävlar...

Då blir d pyssla av...


Hoppas jag... 

Av Sari - 31 oktober 2009 21:04

Dawn är tbx!

Jippii!

O sicken härlig spindel!


Av Sari - 30 oktober 2009 11:39

Eftersom jag skall till jobbet, hinner jag inte göra något mera halloweenrelaterat.


Men misströsta inte.


Jag har precis börjat halloweenpynta här hemma.


F Y R A (!!! japp - du läste rätt... 4) häxor har redan kommit på plats.


härlig halloweenhäxa


Den femte tar jag till jobbet :-).


Kolla inlägg från förra årets halloweenpyntning och när morsan kom hit... Hahhahhaaaa... det var roligt d... :-)=


Just d... Jag har ju en till. En riktig sköning.


en häxa att  hänga upp i taket     


Synd bara att jag inte kan fästa den på jobbet...

Det hade gjort susen!


Jag tar dessutom med mig lite mer rumsrena halloweendekorationer till jobbet (söta dekorationspumpor, ett litet spöke o kanske något annat kul...).

Det är ju viktigt att jag kan känna mig hemma på jobbet eftersom det här är den viktigaste och roligaste högtiden för mig :-)...


Jag får överlåta upphängningen av de härliga döskalle- och spökserpentinerna till sambon här hemma (jag är inte lång nog - även om jag står på bordet... :-( ).

Jag hoppas att han reder ut det så att hemmet är så där härligt kusligt imorgon när jag kommer hem :-).


Som sagt.

En riktigt K U U U U U U S L I G halloween önskar jag er.


ROLIG LÄSNING...

PS... Om du vill läsa något roligt, så läs om det här som hände vid min dörr vid förra årets halloween...

Av Sari - 30 oktober 2009 11:31

Äntligen fick jag klart mig enorma neverending card med halloweentema!

Den mäter 30 * 30 cm.

Jättestort!


Jag bara kände för att göra något rejält.



Så här ser kortet ut när det står upp av sig själv.




Här är andra uppvikningen. Jag höll kortet enkelt. Jag passade på att bli av med halloween-die cuts som jag ropat in på tradera för LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen...

Spökhus, spöken och små små svarta spindlar.


     


Jag vet inte om jag försöker bota min spindelfobi eller vad det är frågan om, men jag bara kände för att använda det vackra spindelvävspapperet från Making Memories. Att smårutorna skulle ha en massa spindlar tyckte jag bara var självklart :-).


        


Det sista upplägget.

Och jag måste bara medge att jag är besegrad.

Daisy & Dandelions Pumpkin & Aubergine-serie har fått mig att gilla söta små katter... :-).

Jag vet bara inte vad det är som gör att jag gillar de där stämplarna så himla mycket. Jag känner mig "helt sjuk" när jag tittar på dem :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards