SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Sari - 12 oktober 2009 23:51

Kolla in den här!

Fantastisk!

Christel utmanade mig att göra en halloweenask med ScorPal... Hon kommer att blogga om den på onsdag...


Jag skyndade mig som vanligt att göra något själv... Jag har ju redan bloggat om den tidigare.. :-(... lite för ivrig där... som vanligt :-).


Kanske kan Christels verk tjäna som inspiration till min halloween-blogg-godis-utmaning...


Tre härliga vinster från olika företag;

Kortmakaren

Scrapbruket och

Cards of Maria...


Tack alla sponsorer för dem!



Av Sari - 12 oktober 2009 23:28

Jag fick till ett kort a la two slider card-modellen...

Med halloweentema.

Yes!

Stämplarna kommer från ett och samma Penny Black Spooky-clear stamps-set... Du hittar den hos Kortmakaren.


     


Av Sari - 12 oktober 2009 08:05

Kolla vad härligt d ser ut med alla dessa tags!

Av Sari - 12 oktober 2009 07:57

Här är en påminnelse om en annan form av glid-kort... slider card alltså...

Jennifer på Hero Arts är ju bara fööööör dj---a duktig!


Av Sari - 12 oktober 2009 07:19

Här är en handledningsvideo till hur du gör ett kort där två flikar eller tags att röra sig samtidigt.

Jag har letat efter detta ett tag nu...

Injoystampin.com står för denna demo.

Här är en annan demo från Splitcoast stampers med text.


Av Sari - 12 oktober 2009 07:06

Jag jobbade ju i helgen... Och vi bestämde oss för att röja lite. Slänga bort bröte som ingen använder...

Jättebra!

Men det som inte känns lika bra är den ryggvärk jag nu dras med.

Aj, aj, aj!

Jag kan inte röra mig som vanligt.

Det blir till att ta det lugnt idag.

Av Sari - 12 oktober 2009 07:01

Jag gillar att se hur andra färglägger...

Här är ett exempel från Hero Arts.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards