SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under november 2008

Av Sari - 30 november 2008 12:09

Här är mina favoritmärken bland scrapbooking- och kortmakar-tillbehören:

  • HERO ARTS http://www.heroarts.com/
  • MAKING MEMRORIES http://www.makingmemories.com/
  • K&COMPANY http://www.kandcompany.com/shop/pc/viewContent.asp?idpage=1   


  • Av Sari - 30 november 2008 11:47

    Dessa bilder är tagna på en nyårsfest hos min väninna...


    Av Sari - 30 november 2008 11:46

    Det här är en katt som vi hade på vårt jobb... Det var en utekatt, så det var bara till att mata och klappa den när den behagade att komma förbi... Underbart var det i alla fall att ha den som sällskap... 


    Av Sari - 30 november 2008 11:44

    Här är min väninnas dotter och deras katt Silver... En goare katt får man verkligen leta efter... superfin och mjuk att ha att göra med...


    Av Sari - 30 november 2008 11:43

    Ååååh, vad jag blev avundsjuk på min sambo som hade en sån härlig mormor. Hon måste ju vara mormödrarnas urmoder... så himla härlig och fantastisk...


    Av Sari - 30 november 2008 11:41

    Här är min sambo och jag... Det tog ett tag tills jag fattade varför vi inte tänker lika... Det är för att vi är så olika... Och olikheter kan komplettera varandra... eller hur... eller så kan de driva en till vansinne... Hos oss är det nog en redig blandning av både och... :-)

    Av Sari - 30 november 2008 11:39

    Det här är min sambos lillebrors son... En supersöt kille som älskar att busa...

    Detta var min första skrapp... Jag hade köpt en massa papper och jag ville få användning för både Nalle Puh och det fina handgjorda orange papperet.

    Av Sari - 30 november 2008 11:38

    Här är en som inte kan leva utan sina cigaretter... 

    PRESENTATION


    Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

    TRANSLATE

    Fråga mig

    74 besvarade frågor

    JAG SKAPAR HOS

    THE GREETING FARM

    SENASTE INLÄGGEN

    SÖK I BLOGGEN

    BESÖKSSTATISTIK

    BLOGGTOPPEN

    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    YOUTUBE

    KALENDER

    Ti On To Fr
             
    1
    2
    3 4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12 13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21 22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< November 2008 >>>

    ARKIV

    TIDIGARE ÅR

    KATEGORIER

    JAG GILLAR...

    BLOGGRUNDA

    BUTIKER I GBG-OMRÅDET

    INSPIRATION

    UTMANINGAR

    SKISSER

    GRATIS - UTSKRIFTER M M

    BUTIKER

    BUTIKSBLOGGAR

    VARUMÄRKEN

    RSS


    Skapa flashcards