SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under maj 2009

Av Sari - 31 maj 2009 22:28

HO HO HO - INTE BARA TOMTEN HOAR


När jag kom på den här frasen, kände jag att jag hade ngt skoj på gång!


Och när jag sedan kom på att jag hade ett cuttlebugträd utstansat var saken biff...

Men eftersom trädet var svart fick jag ändra färg...


Jag fick användning för mina Lagerhausugglor, en stickers, träklossalfabetsstämplar och en guldakrylkantad tag...


Mycket smått och gott!

Av Sari - 31 maj 2009 17:35

BLOGGRUNDAN FICK MIG ATT TÄNKA PÅ UGGLOR...

Jag var hos Petra en sväng och fick syn på lite ugglor...

I samma veva tänkte jag på att jag skulle kunna göra ett uggle-julkort till Alltid Jul-utmaningen!

Jag får c om jag fixar till d... Kanske med Lagerhausugglorna...


Av Sari - 31 maj 2009 17:25

RECENSION AV TEJPPISTOLEN


Tejppistolen gick varm igår.

Jag tycker att den på det stora hela funkar jättebra. Ibland kan den korva till sig lite... Men det går oftast att lösa.

Jag rekommenderer verkligen den där produkten.

Limmandet blir både smidigare och billigare!

Jag har köpt min på ebay.com.



Av Sari - 31 maj 2009 15:49

EN STUNDS TACKSAMHET...

... inom ämnet pyssel, scrapbooking och kortmakeri...

Ibland stannar jag upp i mitt rätt så (självvalt) hektiska liv...

Och då kan jag ibland t o m bli lite gråtmild...

Eller bara vansinnigt glad...och ödmjuk...

Jag tar ingenting för givet...


Och när jag tänker hur SNABBT vissa saker har utvecklat sig, kan jag inte annat än att känna mig superglad över att få:

KÄNNA (utan någon som helst rangordning...) (jag har säkert glömt några superhärliga människor... men då kommer jag ju att komplettera dem efteråt...):


  • Alle! - som är ett superfint stöd och en aktiv kommenterare på bloggen... samt en överraskare som ibland skickar kort, bara för att... :-) - något ta efter antar jag... :-)!!!
  • Agneta och Ulrika från Laserfrossa - som bjuder på ett mycket gott pysselsällskap och har finfina produkter att erbjuda.... jag är så himla glad över mina stämplar!!!!
  • Annelie från Scrapbruket - som säljer fina saker till finfina priser... och som bara omfamnat mig som medmänniska och medhjälpare på mässor o dylikt... :-)
  • Tina, Sara och resten av gänget hos Kortmakaren - som gav mig chansen att bli en av deras kortmakare... trevligt att få nya erfarenheter och tips längs vägen!
  • ÅsaM - som känns som en kul inspiratör


Av Sari - 31 maj 2009 15:39

JAG HAR ÄNDRAT OM... IGEN! ELLER RÄTTARE SAGT FÖRBÄTTRAT FÖRUTSÄTTNINGARNA FÖR ULTIMAT PYSSLANDE....


Lagom till att Scrapbruket-Annelie och Laserfrossa-Agneta kommer på tisdag, har jag ändrat om i pysselrummet...


Min senaste möbel... Ett stort pappersmappsskåp gjorde sig inte riktigt framför bokhyllorna i hörnet... Det kändes jobbigt att komma åt de röda smhurtsarna bakom det rullbara pappersmagasinet...


Så när jag började tänka lite kring det jag hade, kände jag att jag ville få ordning på det hela...


Och sambon fick givetvis hjälpa till...lite grand i alla fall... Jag skötte det mesta själv!


Nu kommer mina röda hurtsar väl till pass, Dreamkutsen, mina många knapplådor, randiga röd-rosa lådor m m...

Tänk så bra det hade varit om maskinen ovan hade varit RÖD... ;-)!


Litet arbete återstår med att sortera in allt småbjäfs... men på det stora hela är jag MYCKET NÖJD!

Av Sari - 31 maj 2009 15:30

BLOGG-GODIS HOS MOTIVET... SISTA DAN!

Nu när jag har varit så himla upptagen med allt, har jag ju glömt av att kolla in alla blogg-godisar...

En sån tur att jag ramlade in hos ÅSA - eller rättare sagt, att hon ramlade in hos mig... :-) - för annars hade jag inte upptäckt det!

Motivet lottar ut de här underbara stämplarna...


BLOG CANDY AT MOTIVET... THE LAST DAY!

Now that I've been busy with just everything, I've forgotten to check out all the blog candy that's out there...

What luck, that I should fall into Åsas blog - or should I say - what fortune that she should stumble upon my blog... Otherwise I wouldn't have discovered these lovely stamps that Motivet are going to draw tomorrow!



Av Sari - 30 maj 2009 23:57

BEAUTY


Fancy Pants acrylic stamps 12*12 From the garden och Bella Brush.


Fancy Pants 'From the... Fancy Pants 'Bella Brush'...
Av Sari - 30 maj 2009 23:56

BRUN-BLÅ

Fancy pants

Fancy Pants 12x12 Fresh...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards