SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Sari - 14 maj 2009 11:58

FIKA - BAKELSER - MMMMUMS...


Jag älskar sötsaker... och de här bakelserna ser ju bar fööör läckra ut.

Jag har tagit inspiration till upplägget ur en halloween-tidning som jag fick av Alle en gång...

Jag höll kortet enklet, bara för att...


Alfabetet är från Quickutz och heter Rainbow. Du hittar den hos Kortmakaren.


Jag har färglagt med promarkerpennor och glitterlim.

Av Sari - 14 maj 2009 11:17

I LIKE U A LATTE! HERO ARTS CLEAR STAMPS!!!

Ja, säga vad man vill om besatthet... men jag älskade faktiskt de här kaffe-stämplarna redan första gången jag såg dem... Men eftersom jag inte är en kaffedrickare, köpte jag dem inte...

Nu sprang jag över dem igen... och kunde bara inte motstå dem.


På det här kortet har jag använt mig av papper som säljs hos Kortmakaren.


Oops... Jag glömde av mig lite... :-(. Papperet med bruna hjärtan är Forma Hantverks papper...

Sorry!

Men jag tyckte att det var så fint med bruna kaffefärgade hjärtan som förtydligar kärleksbudskapet... :-).




Av Sari - 14 maj 2009 11:15

JAG HAR BLIVIT HERO ARTS CLEAR STAMPS-TOKIG!

Jag har alltid älskat Hero arts clear stamps! Men nu måste jag väl ha gått o blivit helt tossig!


Här kommer ett lite smakprov ( :-) ! ) på lite bakelser och godis som jag förberett för några kort... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards