SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sari - 1 maj 2009 06:39

BLOMMOR, FJÄRIL, VÄLKOMMEN = TRE NYA STÄMPLAR

Nu är det dags att visa upp ett kort med tre nya stämplar...

Jag tyckte att blomrankan var härlig att färglägga... Här kan man antingen hålla det enkelt och färglägga i enbart två färger, eller så kan man gå lös helt och hållet och blanda i precis vilka färger man vill...

Motiven är i vilket fall färglagda med promarkerpennor.

Fjärilen tycker jag är så där härligt sirlig och mysig...

Och texten välkommen kommer alltid till pass.


Samma sak här... Jag får återkomma med länkarna till produkterna.

Kanske hittar du dem snabbare genom Kortmakarens blogg.


Av Sari - 1 maj 2009 06:25

KONFIRMATION


Bekräftelse. Stadfästelse.

Det är STORT.

Att bekänna sin tro.


Här är två kort, ett med Wilma och ett annat med Ludwig. Båda har konfirmerat sig och välkomnar er till ett litet kalas. Länkarna till de nya stämplarna får jag fixa sen, när Kortmakaren hunnit få upp varorna i nätbutiken :-).


Konfirmationsklänningarna fick lite färg på sig... Jag höll fast vid det gamla genusperspektivet genom att låta -pojken- och -flickan- ha blå respektive rosa klänning.

Här är en förteckning över andra produkter jag använt:

Hero Arts:

Raindrop background, Woodgrain circle, Bold Flourish och en textstämpel (Life is brighter with you in it... med tanke på religion, Gud och Jesus... :-) ) från paketet Sky's the limit.

Jag har också glittrat till några prickar i Bold Flourish-stämpeln med Stickles - Diamond glitterlim.

Jag färglade med promarkerpennor.


Av Sari - 1 maj 2009 06:23

NU ÄR DET DAGS ATT LANSERA DE NYA STÄMPLARNA...


Månne är jag först ut... Men för att få ut dem alls, måste jag göra det nu... för sen är jag på tåget o bilen på väg till Uppsala...



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards