SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sari - 11 maj 2009 14:03

HERO ARTS O PENNY BLACK


Gjorde ett snabbt kort med Penny Black-blommorna och Hero arts-scallop bården och Hero arts-uttrycket for you.


Länkar senare... måste till jobbet...

Av Sari - 11 maj 2009 12:56

ETT KORT MED STORA HERO ARTS CLEAR STAMPS


Så fick jag gjort ett kort till... (egentligen 3, men eftersom de inte får visas förrän vecka 31 hos Kortmakaren, får vi ge oss lite till tåls... :-)).

Jag har använt stora hero arts clear stamps...

Ville testa att göra ett enkelt kort med svart-vit bakgrund...

Jag gillar blomstämpeln, och kan se mig själv göra flera olika saker med den...

Antingen så kan man stämpla med embossingstämpel på svart botten och pensla på perfect pearls-pulver, eller så kan man måla delar av blommorna med svart, eller så kan man.... Ja ni förstår... Flower blossom borders.

Bara fantasin sätter gränserna.

Texten kommer från ett annat paket med långa stämplar - birthday expression.


Men idag tog fantasin och orken slut för både Agneta och mig!

Vi är väl trötta efter helgens arbete (på var sitt håll :-) ).


Nu skall jag strax iväg för att jobba ännu en natt... och imorgon måste jag bara plugga...

Så det blir kanske några dagars uppehåll...

Jag bara måste prioritera studierna nu!


Av Sari - 11 maj 2009 06:21

D VAR JU FASEN OCKSÅ... GISSNINGSLEKEN ÄR REDAN ÖVER...


Gissningsleken fick ett abrupt slut, när Annelie från Scrapbruket gissade rätt...

Jo, d blev stämpeln med häxan och katten som jag gjorde kort med först.


Jag väntar med att visa upp den tills Annelie själv har överraskats av den först... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards