SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under maj 2009

Av Sari - 19 maj 2009 23:55

PAINT DABBER-DEMO


Kolla och lär dig ngt nytt!!!!

Äntligen lite idéer för mina nya ranger-stämplar...

Jag har ju en klockstämpel m m...

Mmmm...

D skall bli riktigt roligt...

Kanske skall jag ta o besöka Inkywings för en beställning av andra stämplar...

Jag tänker mig främst Halloween-varianterna... m döskallar m m...


Great ideas!

I just love them!

Av Sari - 19 maj 2009 23:51

RANGER ALCOHOL INK

Äntligen lite nya demovideor om vad och hur man kan arbeta med Tim Holtz fräcka produkter...

Kolla in videon för flytande alkohol-bläck... Skitsnyggt resultat, speciellt med sådana pigga och fräcka färger...


Gotta buy those... !


Av Sari - 19 maj 2009 21:44

PAPPERSALBUM - DEL 5


Äntligen är del fem här!

Av Sari - 19 maj 2009 20:46

TACK ALLE, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!


Tänk att man kan få så bra vänner genom nätet... Helt fantastiskt!

Jag skrek efter hjälp till hur jag skall fästa flärpen på mitt handväskekort... Och genast skred Alle till räddning...

Hon skickade mig två magneter, som jag definitivt gör susen...

Jag tror att man kan investera i några fler, för visst är det ett behändigt sätt att stänga till väskan...

NU HAR JAG TESTAT MAGNETERNA...

De funkar finfint...

De hamnade på den röd-vit-svarta handväskan...

Men VAR har du köpt dem, min kära ALLE?

De var ju så behändiga och små...

Av Sari - 19 maj 2009 20:44

ETT RÖD-VIT-SVART HANDVÄSKEKORT MED DÖSKALLE


Jag blev störtförtjust i idén att göra handväskekort...

Så när jag hade tillfället, testade jag att göra ett till...

Den här gången försökte jag få till det med fästanordningen för locket... Men det lyckades inte den här gången heller...

Så ett randigt gem fick stå till tjänst...


Och efter ett litet tag satte jag dit Alles skickade magneter... Och vips!

Det funkar!

Jag är så glaaaaaaad!

Tack Alle!


Av Sari - 19 maj 2009 20:43

ETT GRATTISKORT MED KNAPPAR


Jag snodde stora delar av idén till det här kortet från en tidning...

Jag gillade cirkeln, scallopeffekten, knapp-cirklarna och dekorbandet samt grattis-budskapet som kortet förmedlade...

Sen har jag kompletterat med falska stygn runt kanten...

Av Sari - 19 maj 2009 20:41

BUBBE - SOLA OCH BADA


Jag vet att när jag såg bad-bubbe för första gången blev jag helt lyrisk! En sån glad filur!

Helt underbar!

Så den var jag bara tvungen att jobba med... Sen finns det en annan bubbe med badring, och den är nästan ännu sötare... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards