SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Sari - 12 november 2008 23:20

Här har jag gjort ett neverending card i stort format - 30*30 cm totalt!

Jag ville få plats med de stora bokstäverna i rubriken etik. Det är ett Quickutz monogramset med tre olika typsnitt i ett paket. Jag fyndade hela alfabetet på tradera - och ville genast testa dem. Äntligen kan jag tillverka bokstäver själv utan att klippa ut dem för hand!

Faktum är att jag kom på idén att göra ett redovisningsmaterial med ett neverending card med mitt första halloween neverending card... Men då hade jag inte tid kvar att göra det. Nu tänkte jag göra det enkelt för mig genom att använda så stora bitar papper jag kunde för att spara in tid på att klippa och matcha papper med varandra.


För att få en fin enhetlighet har jag använt Pocket full of posies-papper. Jag har skrivit ut texterna med datorns hjälp... Jag har inte hunnit dekorera färdigt den ännu - men ville ändå visa upp den för er!


Jag skall förresten på min första mara i helgen, kortmakarmara för att vara tydligare. Jag fick den sista platsen på Kortmakarens första tillställning och jag känner mig så förväntansfull och spänd på samma gång!


Jag har aldrig varit på någon mara och vet inte riktigt vad som väntar mig. Jag fasar över alla saker jag "måste" packa med mig...

Cuttlebugmaskinen

embossingkuverten

olika dies...

stämplar

stämpeldynor

olika typer av papper

kartong för att göra tagsunderlag av

"pärlor" - d v s fjärilar, silverdekorationer m m

knappar

dekorband

lim

sax

pennor

m m

Hur skall man få med allt?

Well well... Det skall i vilket fall som helst bli jättespännande!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards