SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sari - 27 oktober 2009 19:19

Jag har precis upptäckt Deleesia. Skaparen av de sirliga julstämplarna som Kortmakaren säljer.

Och en sån bekantskap sedan!

Helt fantastiska kort gör kvinnan...

Kolla in det här fina fågelkortet.

Magiskt!

Bläddra vidare själv för att insupa härlig inspiration!


Av Sari - 27 oktober 2009 19:02

Här är den härliga häxan som finns hos Stämpelboden.

Och när jag såg att de hade en handledning i hur man kan färglägga med Distress-färger, blev jag eld och lågor.

Jag älskar att lära mig mera om färgläggningens konst. Och eftersom jag alltid gillat sättet som Stämpelboden-tjejerna färglägger, kunde jag inte låta bli att både insupa inspirationen själv samt dela med mig utav den :-.


Av Sari - 27 oktober 2009 18:13

Nu är det inte mer än ett dygn kvar tills bloggen fyller ett år.

Jag kommer troligtvis att vara borta när tiden går ut, men jag lovar att lotta fram tre vinnare så fort jag bara kan.


Hemliga vinster från:

  • Kortmakaren
  • Scrapbruket
  • Cards och Maria


Om du vill delta med något bidrag, kan du göra det under inlägget från den 29 september.

Av Sari - 27 oktober 2009 17:49

Äntligen hittade jag en bild på de härliga julstämplarna (Julesnö) från Reprint.


Jag har nämligen bestämt mig för att låta mig inspireras av andras glöd och intresse för vackra julkort.


Jag har precis ritat av stämplarna.

Det blir till att klippa ut och montera dem ikväll framför tv:n och kanske pyssla med dem imorgon hos Agneta-Neta på Hisingen.


Och när jag tittar närmare på Reprints produkter, ser jag att det finns flera härliga julark...

Kanske hittar man dem i någon härlig pysselbutik...









Och här är lite andra stämplar från Reprint:



Av Sari - 27 oktober 2009 16:56

Här hittade jag en sida med massor av utmaningar. Flera för varje veckodag faktiskt.

Kolla i högerspalten själv, så får du c.


Av Sari - 27 oktober 2009 16:10

Till slut bestämde jag mig för att testa på att jobba med stämplarna från arket "Sirlig jul".

Så här ser d ut.

 

Vi får c vad d blir av d hela...

Men visst är de fina! 

Av Sari - 27 oktober 2009 07:12

Den här härliga höstpumpan hittade jag hos Poetic Artistry-Julee...

Kanske kan man klara av det själv, utan mallar?

Av Sari - 27 oktober 2009 07:10

EN INSPIRERANDE KORTMAKARE!

Den här tjejen (Julee) gör kort åt Mojo Monday.

Jag gillar hennes stil jättemycket!

Jag bläddade igenom HELA hennes blogg och jag måste säga att jag fick mycket inspiration från henne!

Jag kan garantera en trevlig stund framför datorn om du följer länken här: Poetic Artistry


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards