SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sari - 3 december 2009 13:27


  


Jag är så illa betuttad i dessa härliga stämplar, att jag bara måste göra en butiksförteckning...


Här är några butiker som du kan köpa The Greeting Farm-stämplar hos:


InkyWings

Mimas scrapbooking

Scraphörnan

Brunkullan

Pysselbiten

Papermaze 

Scraplagret

Pyseltagen

Av Sari - 3 december 2009 12:44

Är det någon annan än jag som bara ääääälskar små bokstavsstickers? Jag menar, det går ju inte att leva utan dem!


Det bästa med dem är ju att det finns så många av varje bokstav och att de finns i en uppsjö av färger!


Adornit är ett märke som bl a följande butiker har:


Scrapperiet

JP Hobby

Mimas Scrapbooking


 - Carolee´s Creations; Tiny Alpha stickers - RetroCarolee´s Creations; Tiny Alpha Stickers - Etched Natural

Av Sari - 3 december 2009 09:04

Här får du en handledning i hur du kan färglägga olika hårfärger.


Här är en videodemo på youtube, om du söker på flapper hair.



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards