SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sari - 4 december 2009 11:22

Martha Stewart-stansarna hittar nya hem hela tiden! Den här hittade jag hos Arkivet igår, när jag var där och lärde mig att göra en fickalmanacka! 

Först så trodde jag att stansen var en snöflingestans - d v s att man enbart såg delar av snöflingorna... Men när jag sedan hittade bilden, insåg jag att den är till för att stansa ut granris :-).

Tänk så fel man kan ha...






Av Sari - 4 december 2009 11:20

Det är ju allmänt känt numera, att Scrapbruket har ett bra sortiment på det mesta. Det senaste och hippaste i pysselvärlden måste ju vara Martha Stewart-stansarna! De går ju åt som smör i solsken!

Därför har jag beställt x antal... och jag tror bannemig att Annelie lyckas ta med dem till vår pysselträff på måndag :-).


Ett tips bara:

För att få rätt mått på papperena och ett snyggt resultat med stansarna, kan du kolla in ett tidigare inlägg här - med lathund för pappersmåtten.


        

Jippiiii!

Då skall d bli stansa av!

Av Sari - 4 december 2009 09:12

När jag hörde att en väninna blivit sjuk och tvingats operera sig akut, kände jag sorg i hjärtat.

Men jag blev samtidigt glad för att jag fått hem Nurse Anya-stämpeln. För då kunde jag ju göra ett kort och önska väninnan om tillfrisknande... En anledning att skicka kort, alltså :-)!


  


Och det måste ju erkännas, att om man får hem en sån här sötnos, så nog känner man sig lite bättre... åtminstone för en stund.


Texten "Jag hörde att du är sjuk" har jag skapat själv och beställt från Laserfrossa.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards