SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Sari - 8 december 2009 22:19

Ibland hinner man inte med så mycket, och då får man vara glad för det lilla.

Det här är d enda jag hunnit med idag :-).


Psst!

Det svart-vit-prickiga papperet är från årets bokmässe-katalog...

D r bra att använda d man har :-)!


  

Av Sari - 8 december 2009 08:15

Jag bara älskar den här Anya-figuren. 80's Anya kallas den. Bara kolla in hårsvallet! Don't u just love it?

Och jag testade på att göra ett helt grönt hår - med orange detaljer.

Och jag måste bara säga att jag gillar färgkombinationen!

O kolla så bra kortet matchar till bloggens färger - hehheh!


  

Av Sari - 8 december 2009 00:29

Eftersom det är den första måndagen i månaden, är det dax att tävla.

Passa på att följa den här härliga skissen hos Mojo Monday!


Av Sari - 8 december 2009 00:27

Åååh vad jag är glad över alla mina Martha Stewart-stansar!

De är ju så himla praktiska att använda!

Så jag tackar min lyckliga stjärna för att jag fick tag i dem!

Om du oxå r sugen på att hitta ett smidigt sätt att stansa på, kika in hos Scrapbruket!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards