SARIS PYSSELBLOGG

Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

SCRAPKRYSSNINGEN ÄR ÖVER...

Av Sari - 1 mars 2009 17:53

SCRAPKRYSSNINGEN ÄR ÖVER...

Ja, då är kryssningen verkligen över...

Efter att ha vilat en stund nu på eftermiddagen, känner jag mig ännu tröttare än när jag lade mig...
Det kanske är ett GOTT tecken?

På att jag haft roligt, menar jag... ? För visst har jag haft det roligt!



Jag hade mina förhoppningar om att lära känna åtminstone 25 av dem dryga 100 som var med. Men det ville sig inte riktigt. På grund av planeringen tror jag.

Vi satt i samma pysselrum under hela resan. Rummen var olika stora, så vi var olika många i dem. Det fanns inga presentationsrundor planerade, utan tiden fylldes av ett frenetiskt pysslande. Den lediga tiden vi hade mellan kurserna, fylldes oftast med stående i kö till baren eller toaletten. Den förstnämnda var hela tiden bemannad av endast en personal (!).

Men några goingar lärde jag känna i alla fall;
Karina och Sara.

Anneli, ? (har glömt hennes namn... igen :-( ) och Anna (vi satt vid ett bord).

Katarina och Eva (Jeppson).

Åsa.



Jag var supertrött efter första akten, och beslutade mig för att gå och lägga mig.

Jag hann precis lägga mig för att läsa i en tidning, när jag hörde ett ojämnt stampande sätta igång.

I otakt dessutom.

Jag tänkte att jag kan ju bara inte ligga här och vänta i flera timmar innan det blir lugnt. Det är en lång dag imorgon och jag måste vara -fit for fight-; antingen shopping eller bara fotograferande.

Efter att ha dividerat med mig själv om jag verkligen skulle idas gå till receptionen för att -klaga-, måste jag säga att det kan löna sig!

Det var inga som helst problem att få byta hytt. Jag fick en ny, på elfte våningen. Jag gick dit med min packning.

Döm om min förvåning när jag ser en äldre herre (och sedan också en äldre dam) titta förvånat på mig.

Efter ett förvirrat förklarande och ursäktande går jag ned till expeditionen igen. Med min packning.

Jag förklarar ärendet och får en ny hytt.

Ingen bor över mig. Till höger om mig finns paret som jag störde förut :-).
Till vänster om mig vet jag inte vem som bor... :-).
Det var lugnet själv.

... Förutom fläktarna som surrade på som om det inte fanns någon morgondag.

Det var ju tur att jag hade mina öronproppar, som hjälpte mig att sortera bort en fjärdedel av oljudet!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari - 1 januari 2011 07:41

Jag vill bara påminna er om att jag flyttat till en annan bloggvärd. Behåll gärna denna, då det finns en massa godbitar i denna. Jag tänker inte flytta allt till den nya bloggen, utan behåller dem här.   ...   I just want to remind you of the...

Av Sari - 1 januari 2011 07:00


(fritt överatt från texten till höger...)   Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011? Här på farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos...

Av Sari - 31 december 2010 11:02

Jag är ledsen att behöva krångla till det för er, men jag har fått byta blogger-adress. Jag hade tydligen en svårjobbad gammal version som jag inte kunde klippa och klistra i som jag ville. När jag gjorde en ny blogg åt Scrap & Hobby (ja, vi kommer a...

Av Sari - 31 december 2010 07:00


Någon som är giftassugen? Eller känner du kanske någon som skall gifta sig? Behöver du göra ett gulligt kort? Varför inte använda dig av dessa stämplar... De kommer båda från ett set som heter just I do. Visst är de söta!!! På f...

Av Sari - 30 december 2010 05:15

Nu när det snart är ett nytt år, tänkte jag sammanfatta mitt pysselår 2010, som i mitt tycke varit ett mycket händelserikt och roligt. Förbered dig på ett riktigt långt inlägg... :-). Det började med att jag fick chansen att hjälpa Maria på...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards