SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Sari - 21 mars 2009 14:51

BUBBEFEST 2

Här är äntligen bubbe-figurerna färglagda o glittrade...

Så nu r d bara till att börja skapa ett kort...

Av Sari - 21 mars 2009 13:29

STICKERSKORT

Jag utmanar mig att göra stickerskort...

Istället för att alltid göra kort med många moment, tänkte jag prova på att göra några enklare sådana.

Här är några stickerskort med djungeltema... Ett lejon- och ett giraffkort.

Stickersena är ju hur roliga som helst att jobba med!!!

Kortmakaren säljer dessa, och många fler stickers... Och som sagt... det är ett billigt, lätt och roligt sätt att komma igång med sin korttillverkarkarriär...


På lejonkortet har jag skrivit grrrattis med Quickutz Dragonfly.


Av Sari - 21 mars 2009 13:25

BUBBEFEST

Ja, vad är det, kan någon tänka...
Bubbe - är en härlig figur som Landstoken säljer. Just nu finns dock inga i butiken... Jag kollade... Nix... Det fanns inga kvar... Jag är hur besviken som helst...


Men till saken...
Imorgon kommer Alle och Agneta hit o pysslar... Och eftersom vi alla har minst en Bubbestämpel... så blir det givetvis en Bubbefest!

Jag har också förberett lite gött-götti-gött-gött till imorgon... Så idag är jag verkligen både här och där... :-).

Det skall bli skoj och se om alla har samma figurer eller om det skiljer sig åt...

Här är ett smakprov på vad jag redan förberett...

Eftersom jag gillar att göra egna bakgrundspapper, tänkte jag testa med en bubbefigur också... Den är kanske i största laget... men en kul idé i vilket fall... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards