SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sari - 27 mars 2009 08:18

EN NY PYSSELMARA...

Jag är ledig från torsdag till söndag. Helt utan planer... Fri som en fågel. Rastlös och ivrig på att pyssla heeeela helgen...

Så, vad och var skall jag göra det? 

Hmmm...

Varför inte hälsa på Annelie på Scrapbruket?

Hmmm. Ja, varför inte?

Jag mejlade och ställde en öppen fråga... och hon blev glad.



Så efter lite velande hit och dit i sökandet efter det smidigaste och billigaste sättet att resa, beslutade jag mig ändå för att ta bilen.

Även om det snöat.

Och även om fläkten inte funkar i bilen. (jädra bil och dess teknik - det skall ju bara funka - eller hur?)

Det blir till att köra med rutorna nere... Ja, inte helt och hållet förstås, men ändå... - för att det inte skall imma igen.

Så slipper jag anpassa mig till buss- och tågtider. Och stressen att klara av hela resan på 24 h för att komma billigast undan med ett regionskort...

Näe, tacka vet jag friheten det innebär att kunna bestämma själv när man skall åka.



Men ååååh, vad skoj och spännande det skall bli.

Och jag skall verkligen suga åt mig av all inspiration de andra kommer att bjuda på!



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards