SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Sari - 13 mars 2009 21:31

EN UTMANING HOS SCRAPPIZ

Jag passar verkligen på att använda mig av Kortmakarens filurer jag färglagt i de kort jag gör just nu... :-).

Här är en skissutmaning som Scrappiz har. http://www.scrappiz.se/index.php?option=com_jd-wp&Itemid=108&p=1486



Här har jag färglagt en Filurängel med Promarker-pennor.

Jag har också använt många av de papper som finns hos Kortmakaren.

Det här är ett kort, modell större... :-).

Bakgrunden är på svart papper... Den tenderar att försvinna något i min mörka blogg :-).


Av Sari - 13 mars 2009 20:06

PUSSKORT MED HERO ARTS CLEAR STAMPS-FÅGEL

Det blev ett pusskort av de färgglada fåglarna. En puss i påsk kanske... ?

Motivet är stämplat lite på måfå. Färglagt med Promarker-pennor.

Jag behöll kortet enkelt.

En rosa kortbas.

Dekorativ pappersbård som bryter mot det svarta och det vita.

Jag ber om ursäkt för suddigheten i bilden!


Av Sari - 13 mars 2009 18:48

ANNORLUNDA MINIALBUM MED MASSOR AV FICKOR

Check this out!

Av Sari - 13 mars 2009 18:46

HALLOWEEN BOOK

En annan duktig tjej som gör ett superduperfint halloweenalbum!

Av Sari - 13 mars 2009 18:44

HALLOWEEN BOO BOOK


Det var här jag fick min inspiration när när jag gjorde mitt första mini-halloween-album!

Del 1 av flera... Leta upp dem hos samma användare!


http://www.youtube.com/watch?v=euPEzyUyXCI&feature=channel_page

Av Sari - 13 mars 2009 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=BBWnXhp0QRI&feature=channel_page

JULALBUM

Kolla in det här välarbetade julalbumet!


http://www.youtube.com/watch?v=BBWnXhp0QRI&feature=channel_page

Det här är del 1 av 6. I spalten till höger finns flera videor av samma skapare! Kolla in alla!

Av Sari - 13 mars 2009 17:19

IRIS FOLDING - PUMPA

Här är något för Halloween!

En pumpa med lapptekniksmodellen...

Av Sari - 13 mars 2009 17:14

SPINNER CARD

Det här kortet är supermysigt!

Ta fram dina gamla mynt och få använding för dem!

Ett tips...

Använd dekorerat papper på framsidan eller varför inte stämpla något där själv!!!?

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards