SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Sari - 5 mars 2009 06:11

INKIDO-ROSOR

Jag fick mitt paket med reavaror från Pappersvinden igår... Och där var den superfina Inkidostämpeln med stora rosor i ett härligt oregelbundet mönster...

I LOVE IT!

Jag ville testa och arbeta med att plocka fram en av rosorna och behålla resten i en gråskala.

Vad tycker ni?



Jag är ju inte så van att arbeta med blommor...


Av Sari - 5 mars 2009 04:54

SUPERFIN BLOMSTÄMPEL

När jag fick syn på att Kortmakaren säljer den underbara blomstämpeln, blev jag jätteglad! (Jag såg den i butiken :-) i måndags)
Dels för att jag gillar den och dels för att jag kan lägga upp den på bloggen igen :-).

Den är härlig att färglägga och kul att göra bakgrundsmönster med.


Av Sari - 5 mars 2009 03:18

KORTMAKARENS NYHETSSTÄMPLAR VÅREN 2009

Här har jag knött in alla nyheter Kortmakaren har för våren 2009.

Jag tog fasta på Kortmakarens färger, rosa, brunt och vitt i kortbasen och de s k fotomattorna.



Jag arbetade på med stämplarna i mina egna favoritfärger;

  • orange
  • grön
  • lila
  • röd


Jag tyckte också att det kunde vara en kul idé att göra kortet som ett kollektionsprov... så att man kan se alla nyheter i ett alster :-).


Av Sari - 5 mars 2009 03:14

ETT SÅLT NEVERENDING CARD....

Jag tog med mig mitt Hildas rum-alster för att visa en klasskompis hur ett neverending card kan se ut i färdigt format samt tomma ark som jag monterade åt henne för att hon skulle kunna göra ett eget kort.

Det visade sig ganska snart att hon ville köpa det (!).



Jag var lite oförberedd på detta...


Jag hade ju tänkt att ha kortet som ett visningsexemplar med Kortmakarens nyheter...


Men så tänkte jag att, ja, varför inte... Jag kan ju alltid göra mig ett nytt kort... :-).

Av Sari - 5 mars 2009 03:09

NEVERENDING CARD + 2 TAGS MED KORTMAKARENS NYHETSSTÄMPLAR

Mina bidrag till Hildas rums femkamp - del 2.

Jag tyckte att det passade så himla bra med den här utmaningen, då jag redan hade två av korten färdiga. Jag gjorde dem på scrapkryssningen.

Den tredje, det s k oändlighetskortet gjorde jag på måndagen, då jag tyckte mig kunna förena alla korten på flera sätt:


färger:

orange

grön

röd


tema:

vår


motiv:

fjärilar

tomas blommar

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards