SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Sari - 18 mars 2009 16:25

INGEN ANLEDNING TILL ORO...

Det är bara lite mycket nu...

Jag hinner inte med att vare sig göra kort eller att blogga nämnvärt...

Mina arbetstider gör att jag inte riktigt hinner med allt. Därutöver måste jag koncentrera mig lite på mina studier.

Jag är dock i tanke och själ upptagen med pyssel... :-).

Jag skall träffa Annelie imorgon. Ägarinnan för Scrapbruket. Vi skall luncha innan hon rusar iväg till ett annat möte. Hon lovar att ta med lite godsaker från hennes butik :-)... JIPPIIII!!!!


Jag har också planer på att göra deltävling nr 4 hos Hildas rum... Jag har dock inte fått färdigt planen i huvudet ännu. Det skall vara ett minialbum med minst tre uppslag...

Dessutom såg jag att Landstoken vill ha in ett grattiskort. De lockar med härliga presentkortsvinster! Så jag tänkte, ja, varför inte! Jag hade gärna köpt fler Bubbor... Om jag nu skulle till att vinna menar jag...

Jag har ju inte vunnit något på länge... Och det tar ned en lite, skall jag villigt erkänna...

Men jag måste tro på mig själv och min förmåga...
Och om det nu är så att ingen gillar det jag gör, så gör i alla fall jag det :-).

Och sen håller jag på att förbereda mig i tanken för en pysselträff här hemma hos mig på söndag. Agneta och Alle kommer hit. Det skall bli såååå himla kul att få träffa Alle för första gången!

Näe, nu måste jag gå och äta lite finsk korvsoppa... Well... riktigt finsk är den kanske inte... För när jag får lägga händerna på lite kryddor, så tenderar det att bli lite mycket ibland...
Men eftersom jag nyser till och från idag... Kanske det bara är bra...

Och därefter skall jag träffa Anna - och vi skall ta en kvällspromenad när hon har paus från jobbet...

Ni förstår säkert... Fullt upp, fastän det inte syns i bloggen...

Av Sari - 18 mars 2009 14:50

SCRAPBRUKETS WEBB-BUTIK HAR ÖPPNAT!

Ja! Då var det äntligen dags för Scrapbruket  http://www.scrapbruket.com/ att öppna sin webshop!


De har lite annorlunda saker, vilket jag tycker är toppen, då det bidrar till ett bredare urval av kortmakeri- och scarpbookingprodukter.

Kanske blir detta ett himmelrike för den sparsmakade ;-)!


Ta en titt och låt dig överraskas av jättesjyssta priser och härliga produkter!



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards