SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Sari - 1 mars 2009 22:08

BONUSBIDRAG TILL HILDAS RUM -5-KAMP - ETT GRATTISKORT MED DOODLE FACTORYS MIMO

Nu när jag ser att det dragits två vinnare till bonustävlingen, lägger jag upp mitt bidrag...

Av Sari - 1 mars 2009 20:59

ANGÅENDE STÄMPEL- OCH SCRAPBOOKINGMÄSSAN...

Jag kommer att använda mig av random.org http://www.random.org/ för att slumpa fram tre vinnare.

Jag hoppas att det funkar att dra fram tre olika nummer.

I annat fall får jag väl be min sambo säga tre slumpmässiga tal... :-).


Av Sari - 1 mars 2009 19:23

EN ROLIG LITEN GREJ HÄNDE PÅ BÅTEN...

Annelie, personen som jag satt jämte under pysslandet... är på G att utveckla sin hobbymaterials-butik Scrapbruket till en webshop; http://www.scrapbruket.com/.

Pysselkamraten till vänster om henne hörde talas om de varor Annlie säljer, och så var de igång i en livlig debatt, då denne också använder sig av dem :-).

På lördagen berättade jag att jag är med i Kormakarens designteam, varpå hon frågade om jag kunde tänka mig att göra kort åt henne också.

Glad och överraskad över frågan, tackade jag givetvis ja. Det kan ju bli hur spännande som helst att testa på lite nya produkter.


När vi skulle avsluta scrapkryssningen, kom Åsa förbi mig och gav mig en inträdesbiljett till den kommande helgens mässa. Eftersom jag redan har en biljett, tänkte jag ge den till en annan behövande.

Jag frågade om Anneli skulle till mässan, och vips hamnade biljetten i rätta händer.

Tack Åsa!

Tänk vad trevligt det är med lite generositet!
Och tänk så spännande att få andra produkter att jobba med... :-).

Jag bara ler!


Av Sari - 1 mars 2009 19:19

HERO ARTS - HIGH HEEL SHOES - PARTY

Det här är resten av det papper jag en gång stämplade upp...

Jag blev ju som besatt av att köpa stickers och thickers på båten.

På det här kortet blev det chipboard stickers.


Av Sari - 1 mars 2009 19:11

HERO ARTS-UGGLA + DÖSKALLE

Jag bara kände för att kombinera dessa... De är i ungefär samma storlek och på något sätt låter de likadant...


Boo, hoo...

Av Sari - 1 mars 2009 19:10

MIMO... IGEN


Ja, det blev allt en Mimo igen.

Den här rackaren är ju bara så söt, att jag var tvungen att göra något färgglatt med denne figur.

Av Sari - 1 mars 2009 19:07

SÖT PIPPI - HEJ SÖTNOS

När jag fick syn på att en av de säljande butikerna hade denna supersöta pippi till försäljning, dök jag på den direkt!

Jag har nämligen sett någon göra ett mönstrat segent på ett kort tidigare... och jag ville gärna prova på något liknande.
Sagt och gjort.

När den första kursen var slut och jag hade tid över, började jag att fila på kortet.

Jag beslutade mig för att låta motivet tala för sig själv, varför jag inte dekorerade det mera.

Av Sari - 1 mars 2009 19:00

INSPIRERANDE PRYDNADSFIGURER

Karina, Sara och jag spenderade lördagsförmiddagen med att gå igenom den icke så butiks-belagda delen av Kiel.

Vi fotograferade och fokuserade på det staden hade att ge en lördagförmiddag.

Karina var en finfin guide åt oss när vi letade efter motiv att fotografera.

Sara och jag delade samma passion för starka färger.


Här är några axplock av det jag fann intressant.

Fotot med bladen tycker jag är extra lyckad, då jag fotade den genom ett glas... - tyget hänger i ett exklusivt skyltfönster med klockor m m...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards