SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sari - 23 november 2010 02:00

Både Tessan, Lina och jag älskar stämplarna från the Greeting Farm. Den här gången valde både Tessan och jag vi båda att göra ett kort med det senaste tillskottet Beanie Anya. Jag har färglagt Beanie Anya med copic ciao marker-pennor.  




Den som är nyfiken får stilla sig till fredag, för att se Tessans härliga kort.


Jag har embossat bakgrunden med en härlig snöflingestämpel från ett nytt stämpelset vi fick i förra veckan. Därtill har jag satt dit ett litet vykort från ett annat stämpelkit. Jag har distressat det med vintage photo för att ge det en gammal look.

För att påminna oss om att vi har 24 dagar till julafton i december månad (till skillnad från andra delar av världen, där de måste vänta i ytterligare en dag för att få sina julklappar), valde jag att skriva ut just det med Tim Holtz helt underbara alfabetsstans Vintage Market.

Den lilla cirkeln med scallopkant har jag stansat ut med Spellbinders Lacey circles.



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards