SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Sari - 12 november 2010 06:30

Juuul, juuul, strååålande juuul....


Well, nu är Scrap & Hobby fylld av julpapper... Och det känns skönt, måste jag säga!


Nu har vi fyllt på med nya högkvalitativa dubbelsidiga julpapper från både Maja design och Pion design.


Jag tycker dock att bilderna inte gör dem rättvisa, varför jag valde att göra en film om dem. Jag hoppas att du gillar dem precis lika mycket som jag. Eller kanske ännu mer :-).




Du hittar papperena under nyheter vecka 45 eller under respektive kategori under papper - mönstrade...

Av Sari - 12 november 2010 06:23

Här kommer en liten guide på hur du fixar till det där med trekanterna i cirklarna.


Sen har jag fått lära mig att Sizzix tydligen har en stans för just detta ändamål... Tack för det Katie!

Den enda nackdelen jag ser med det är väl att man blir begränsad till just en storlek, men om man gillar den storleken, är det ju toppen att få cirklarna utstansade och förskårade :-). Allt för att spara tid...


Men fördelen är givetvis att veta HUR du viker till trianglarna, för att kunna göra bollar i vilken storlek som helst :-).



Jag lägger upp min video en gång till på hur du fogar ihop alla delarna här nedan.



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards