SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Sari - 23 augusti 2009 17:38

PUSS & KRAM MED THE GREETING FARM-UGGLAN OCH BLOMFÖRVARING

Ännu ett kort med The Greeting Fram-ugglan.


Jag ville få användning för den här vackra blomman som jag haft i min låda sedan låååååång tid tillbaka.

Pssst.... D här r en blomma som jag köpt på loppis. Och den var färdigdekorerad med d där vattendropparna. Visst är den underbar i färgerna!


På tal om blommor, så klurar jag på hur jag skall kunna förvara alla mina blommor så att de är lätt-tillgängliga och snygga att se på.

Återkommer när snilleblixten slagit till.

Just nu har jag en halv plan...

Att hitta genomskinliga burkar som jag kan stoppa i mina fackhyllor som mäter 12*12*12 cm per fack.


Någon som har ett tips?


Av Sari - 23 augusti 2009 08:18

EN KVINNA UTAN MAN ÄR SOM EN KO UTAN CYKEL

Jag  har för mig att jag hörde det här uttrycket någon gång på 80-/90-talet.

På något sätt poppade frasen upp i huvudet på mig när jag såg den här söta kossan!


Av Sari - 23 augusti 2009 07:53

DOGS HAVE OWNERS - CATS HAVE STAFF - THE GREETING FARM

När jag kom ihåg uttrycket Dogs have owners - Cats have staff - blev jag glad då jag kunde förena uttrycket med stämpeln från The Greeting Farm.

Visst är katten söt där den ligger och sover. 

Av Sari - 23 augusti 2009 03:42

MÅNGFUNKTIONS-STANSEN - THE MULTI SHAPER

R den här fantastisk eller?

Av Sari - 23 augusti 2009 03:38

CROP-A-DILE


Jag ville bara påminna er därute att det finns en tyst hjälpare när man skall göra hål och fästa öljetter...

Den är fantastiskt bra!

Av Sari - 23 augusti 2009 03:08

KALENDER I AKRYL...

Av Sari - 23 augusti 2009 03:05

PURPLE COW TRIMMER


Kolla in de här olika funktionerna på giljotinen!


Och äntligen en trimmer som har cm-skalan längst ned... 

Jippiii!!!

Av Sari - 23 augusti 2009 03:02

GÖR EN FISK MED STANSAR...


Ett käckt tips att använda sina olika stansar till annat...



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards