SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sari - 17 augusti 2009 22:28

TRI SHUTTER HALLOWEEN CARD


Jag ville ge tri shutter card-kortet en chans till.

Givetvis med halloweentema.

Nu valde jag att inte täcka hela framsidan med ett enda stort papper...

Av Sari - 17 augusti 2009 22:26

PENNY BLACK-JUL-ANKA

 

Agneta valde den här stämpeln som den vi alla skulle jobba med.

Och eftersom jag bara hade med mig halloweenpapper, fick även julkortet orange i sig...


Vi bryter alla tabun idag!

Av Sari - 17 augusti 2009 22:25

INKADINKADOFJÄRIL - UTMANING 2


Jag varvade friskt mellan halloweenkort och vanliga kort.

Den här underbara fjärilen testade jag att arbeta med på olika sätt.

Till slut valde jag det här utförandet.


Av Sari - 17 augusti 2009 22:24

HALLOWEEN CUPBOARD CARD


Jag såg demovideon till det här kortet och hade det i tankarna på pysselträffen.

Så här tolkade jag den:


Av Sari - 17 augusti 2009 22:20

EN PYSSELTRÄFF I HALLOWEENHÖGTIDENS TECKEN...


Vi började med att åka till Kortmakaren, mina pysselkompisar och jag.

Sista makalösa måndagsrean!

Ett nytt quickutz-alfabet hittades.

HAUNTED.

Den åkte givetvis ned i köpekorgen!


Det är förresten det alfabete som jag skrivit tack med på kortet nedan :-)-


När vi kom till Agneta utmanade Maria oss genom att alla skulle jobba med samma stämpel. Vi fick fria händer med skapandet.

Jag utvecklade tanken till att alla skulle välja var sin stämpel, och så skulle vi alla göra ett kort med varje stämpel.


Jag fick en härlig ugglestämpel av Agneta idag, så jag började med den!



Av Sari - 17 augusti 2009 09:16

DEN HÄRLIGT FULA HÄXAN - SOM UTSKRIFTSBILD


Jag hittade den underbara häxan som utskriftsbild på en site. Kolla här själv!



Av Sari - 17 augusti 2009 08:05

STAMPING WITH HEATHER - BABY LION MED STANSAR

R inte detta lejon sött så d förslår, så vet jag inte vad som r d...

Av Sari - 17 augusti 2009 08:01

STAMPING WITH HEATHER - HALLOWEEN CUPBOARD CARD

Kolla in så fräckt det här kortet öppnar sig!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards