SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Sari - 5 augusti 2009 15:07

HJÄLP! YOU TUBE-VIDEORNA BLIR FÖR BREDA FÖR BLOGGEN!


Vad kan jag göra för att få dem att passa in på det utrymme som texten har till sitt förfogande?

Någon superbloggare kanske kan hjälpa mig...

Av Sari - 5 augusti 2009 14:37

UGGLEJAKTEN LEDER MIG IN PÅ ANDRA SPÅR

När man söker efter ugglor på nätet, hittar man en massa annat trevligt.

Här är t ex en tjej som heter Anita, som visar upp en finfin uggla som hon gjort med hjälp av olika typer av dies...


Av Sari - 5 augusti 2009 14:32

IDAG HAR JAG UGGLEFEBER - OCH JAG BEHÖVER ER HJÄLP


Well, inte bara idag, utan mest alla dagar... Men idag är lusten efter ugglor extra stor. Kanske för att jag är ledig och kan ta mig tid att leta upp härliga bilder. 

Jag letar egentligen efter en uggla. Den som Petraso har på sitt ugglekort.Om någon vet var jag kan få tag i den här ugglan, blir jag glad...

Jag har snart lagt ned två timmar på att leta på nätet.

Jag vet ju vare sig företag eller ställe...


I'VE GOT THE OWL FEVER 2DAY - AND I NEED YOUR HELP!

I'M LOOKING 4 THIS OWL, THAT PETRASO HAS ON HER CARD.  IF THERE'S ANYONE OUT THERE THAT KNOWS THE BRAND OR THE PLACE 2 BUY IT, I'D B EVER SO GRATEFUL!




Av Sari - 5 augusti 2009 05:49

THINKING INKING - PERFECT PEARLS 1


Jennifer McGuire visar en mängd olika sätt att använda Perfect pearls-pulver på...

Check it out!

Av Sari - 5 augusti 2009 05:15

INGA MER PROBLEM MED SPETSIGA PERFECT PEARLS-TOPPAR...


Jag hittade ett jättebra tips hos Kristina Werner - alias Star of May på YouTube.com.

Hon hade i sin tur fått tipset av Jennifer McGuire...


Jag har själv haft lite problem med spetsiga pärltoppar...

Jag skall genast testa om d här tipset funkar...

Håll flaskan lodrätt - dutta på - daska papperet lätt på baksidan för att få topparna att sänka sig... 

Kanske funkar d!

D ser d ut att göra i videon i alla fall.


Kolla förresten in Kristina Werners kort!


Av Sari - 5 augusti 2009 04:26

AUGUSTINYHETSSTÄMPEL - LITTLE THINGS... AT NIGHT

Det blev ett kort till med en liten som tittar fram bakom en svamp...

Även en hero arts-uggla fick följa med, förutom små stjärnor.

Därtill finns en Kortmakar-bakgrundsstämpel som måne samt en paper frill längst ned...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards