SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sari - 17 augusti 2009 07:42

STAMPING WITH HEATHER - SNÖGUBBE MED STANSAR

Kolla in så söööööt den här är då!

Och hon lovar oss en hel del massa annat smått o gott i framtiden i sina SIMPLY PUNCHES CLASS-videor under hösten!


CHECK THEM OUT, säger jag bara!


Heathers blogg.

Av Sari - 17 augusti 2009 07:33

D BARA GÅÅÅÅÅR INTE ATT ÅKA MED LÄTT BAGAGE TILL EN PYSSELTRÄFF :-)


Efter min tvåveckorssemester har jag jobbat i två veckor.

Idag börjar min sista semestervecka.

Och vad passar väl bättre än ett pysselmaraton?


Men hur gärna jag än vill fokusera på en uppgift när jag skall på pysselträff hos min pysselkompis, så går d bara inte att begränsa sig...


Guttlebug, plattor och dies skall givetvis med.

Promarkerpennor.

Stämplar.

Papper - o då menar jag kartongark till kortbaser, mönstrade papper till korten.

Verktyg - sax, lim m m

Dekorationer - allt mellan himmel o jord.

Inspirationstidningar

Crop-a-dile.

Tejp-pistol.

Dymomaskin.

Linjal.

Skärmaskin.

Skärmatta.


Pust!

Ni förstår ju att d inte går att åka dit med en ica-kasse precis!


Idag har jag bestämt för att jobba med halloweenkort.

Och det är ju bra så långt. Men det blir ju ändå en himla massa saker som bara -måste- med!


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards