SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sari - 6 mars 2009 16:36

OJ OJ OJ...
Sick duck
Vad det är synd om mig...

Undrar om jag fått Alles förkylning... eller någon annans bloggares... eller från jobbet... eller vad kan det vara....?

För jag känner mig allt lite eländig!

Inte roligt alls!

Speciellt med tanke på mässan imorgon!


Jag lade mig så fort jag kom hem från jobbet idag. Vaknar upp, alldeles frusen.

Men skam den som ger sig!


Jag får plocka fram lite SISU.

På finska är uttalet kraftfullt... (inte som svenskans siiiiisyyyy)...

Ett kort i och ett kort u - som i uttalet blir o [siso].

Hur som helst. Lite sisu till Sari... (som oxå uttalas kraftfullt i Finland) efterfrågas.


Kan någon hjälpa till?

Jag får c om jag orkar skapa fram ett eller ett par kort under kvällen... Kanske hjälper det... :-)


Av Sari - 6 mars 2009 14:21

RÄTT SKALL VARA RÄTT...

Jag tänkte att jag lägger upp de senaste tagsen med Kortmakarens nyhetsstämplar under Kortmakaren-kategorin också... Rätt ska vara rätt... :-)

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards