SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sari - 20 oktober 2009 09:15

Det går att hitta en massa halloweenrelaterade papper, stämplar, stickers med mera hos Scrapbook.com.

Av Sari - 20 oktober 2009 09:11

Kolla in d här godingarna... Härliga nya halloweenpapper från DCWV. Papperspaketet kallas för Haunting. Jag har dock inte setta detta papperspaket någonstans ännu... :-(.




Av Sari - 20 oktober 2009 08:57

När jag ändå pratar om crop-a-dile, tänkte jag visa den som jag, absolut inte kan leva utan ;.).


Av Sari - 20 oktober 2009 08:53

Det var ju den här jag var på jakt efter, egentligen..., nu när jag var på mässan... Nåja... Vi får väl c om jag hittar den ngn annanstans :-).


Först när jag började titta på videon, trodde jag att de bara satt på olika färger på handtagen för oss färgmedvetna pysslare...

Men när jag tittade närmare, såg jag att hörnrundaren också kan göra olika mönster.


Och så insåg jag helt plötsligt att jag bara MÅSTE ha ALLIHOP!


Jag hittar dem dock inte genom att snabbsöka på Google.


Finns det någon som vet var jag kan få tag i dem? Helst i England eller t ex Tyskland, så att jag slipper tull, skatt m m...


HSN i USA.

Scrapbooking Alley i USA.



Av Sari - 20 oktober 2009 08:41

Å så fick jag till ett halloweenkort nu på morgonen :-)!


Många av halloweenstämplarna från Reprint samsas på det här kortet.


Jag fick även användning för två stycken stora brads från Making Memories. De tjänar som en bra påminnelse till att göra egna brads med min i-top brad maker från Imaginisce :-). Kolla tidigare inlägg här.





     

Av Sari - 20 oktober 2009 07:09

När man ser ett sånt här paket, blir man ju helt nipprig... (man = jag) :-).

Av Sari - 19 oktober 2009 23:09

Självaste Heidi Swapp visar hur man använder hennes stora masker :-).

Av Sari - 19 oktober 2009 23:03

Kan d här vara något om man vill ge bort lite godis till ngn?

Åååååh, vad jag vill ha sådana där stansar i alla möjliga format!


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards