SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sari - 15 september 2009 23:27

Men jag väntar till imorgon med att blogga om d...

Bara för att minimera risken för att de som skall få den ser den innan d fått den... :-).


Så lite tålamod gott folk...

Av Sari - 15 september 2009 23:25

Jag får fler och fler favoriter bland idolerna...

Så d får n egen kategori...

Lättare att hitta då... :-).

Av Sari - 15 september 2009 20:40

 Faithful disgrace heter låten och du hittar den här.

Jösses en sån röst!

En perfekt blandning mellan ballad och rock.

Wow!




Av Sari - 15 september 2009 19:26

Härligt med ett halloweenfärgat-fick-kort!


Av Sari - 15 september 2009 18:47

Jag fick en rolig förfrågan av en pysselkompis. Hon vill att jag kommer och visar henne och hennes kompisar hur man jobbar med specialvikta kort.

Det tyckte jag lät så himla roligt, så det kunde jag ju inte motstå :-).


Och det var ju kul att få användning för sina 12-åriga cirkelledarkunskaper igen...

Jag har faktiskt saknat det!


Så det vill till att välja några härliga kortvikningar och kanske även en ask.


Tri shutter card är ett måste.


Jag får tänka vidare på vad jag skall göra och förbereda :-).



Av Sari - 15 september 2009 18:04

Jag har gjort en grund till ett s k fördjupningskort. Jag tänker behålla det som det är för att påminna mig om att dekorera i tid, t ex med brads och liknande...


Det var enna meckigt, d måste medges. Men d gick.

Jag utgick från storleken på motivet och mattade d 2 ggr.

Därefter måttade jag på med amerikanska mått - d v s inches för att få fram hela storleken.

Sen fick jag försöka få till området jag skulle skära ut.

Det blev fel i alla fall, och jag fick matta en gång till :-).

Men det är ett kul kort att göra, framförallt p g a att jag blir påmind om att även dekorera insidan. Och till det kan man ju använda spillbitar :-)!

Det är ju faktiskt en riktigt bra idé att fullfölja, för att minska på de oändliga spillbitshögarna... Tungan ute.

     

Av Sari - 15 september 2009 17:03

Kom just på att det funnits deltagare som sjunger om HALLOWEEN på idol...

Det måste man ju bara kolla på...


Kolla in d här och säg sen att d inte är underhållning... :-).


Jag hade glömt av d tills för en stund sedan, när jag började skratta för mig själv.

Den nervöse killen, som sjöng om HALLOWEEN, var ju bara helt bäst...


Av Sari - 15 september 2009 13:47

Jag ropade in den här ugglan på Tradera för ett tag sedan, men har inte stämplat den förrän idag.

Och se så fin den är! Fina detaljer och en rolig min...

Och så fick jag användning för min egen stämpel som jag beställt från Laserfrossa.   

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards