SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Sari - 10 september 2009 23:51

Det här är header nr 1.


Jösses Amalia!

Inte trodde jag väl att den skulle bli såååååå stor...

Kanske får jag göra om den.


Tanken var i alla fall att namnet på bloggen, d v s Saris pysselblogg skulle komma med, förutom den underbara The Greeting Farm-ugglan.


Nåja.

Det går ju att göra om den...

Men ni får hålla till godo med detta så länge :-).  

Av Sari - 10 september 2009 09:59

Ja, du läste rätt.

Två lotter utlottas till Nordiska stämpel- och scrapmässan.

Den är om en dryg månad, d v s 17-18 oktober 2009.


För att få en chans att vinna entrébiljett till Eriksberg, måste du kopiera Kortmakarens banner och berätta om mässan och klistra in den i din blogg.



Därefter skall du lämna en kommentar om att du gjort så här hos mig, så skall jag se till att en slumpmässig generator lottar fram två lyckliga vinnare :-). Tänk på att länka med hela din bloggadress, så att det underlättar för  mig och Kortmakaren när vi besöker din blogg :-).



Kolla gärna i Kortmakarens blogg, för mera info om mässan.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards