SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Sari - 24 september 2009 20:39

Jag ville göra en riktigt hög ask, så jag skar fyra bitar á 11*30 cm.

Jag bigade 1 cm in på ena långsidan och 10 cm på kortsidan med alla bitar.


Därefter började jag att stämpla och dekorera sidorna.


Jag testade också den nya martha stewart-stansen doily - du ser den med svart spets under locket.


Jag höll ett enkelt tema...

  • rosa
  • kärlek
  • kul

Jag har använt mig av tre olika cats pajamas-set:

it's a mod, mod world

loving mew

puppy love


Du hittar dem alla hos Scrapbruket!

Därtill har jag använt mig av vanlig rosa cardstock och polka dot cardstock, som du oxå hittar hos Scrapbruket!



        

        


Av Sari - 24 september 2009 18:16

Jag håller på med något som jag hoppas att jag skall bli klar med idag...

Det är ju helt klart att det är the Cat's Pajamas-stämplarna som jag jobbar med.

ROSA är huvudtemat...

Well...

Nu säger jag inte mer... :-).

  


Av Sari - 24 september 2009 13:45

När jag fick några tags från Kortmakaren att jobba med, kunde jag inte låta bli att planera för att använda mig av distress-färgerna...

Så jag skapade mig en bakgrund och lät den torka.

Därefter embossade jag dit några minifjärilar.

Jag skapade ett annat papper med annan bakgrundsfärg och stämplade på de större fjärilarna.


  



  

Av Sari - 24 september 2009 08:49

Ett kort i rosa toner med inslag av svart och vitt.


Nu har jag jobbat med saker jag nästan glömt av att jag hade...


Jag har fastnat i ett swirlstim, och jag måste medge att det är jätteroligt!


Det var kul att äntligen få användning för mina bokstavsstickers.

Jag köpte ju en himla massa på mässan i Halmstad i somras.

Jag vet inte om det är ett vanligt fenomen att man köper på sig en massa utan att använda dem... Men jag börjar nästan tro att jag är rustad för flera år framåt...


  

Av Sari - 24 september 2009 00:06

Ja, d r lite segt nu med pysslandet...

Jag har inte riktigt ngn inspiration...

Jag försöker så sakta göra ett kort...

Men helt utan geist...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards