SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sari - 11 september 2009 16:30

Glöm nu inte att jag lottar ut två entrébiljetter här på bloggen.

Kolla mitt tidigare inlägg och följ instruktionerna.

Av Sari - 11 september 2009 15:50

Det här är nog det enda jag  hinner med idag.

Jag fick användning för de där bakgrundspapperena som jag själv sprayat fram med Distress ink-flaskorna.

Ugglan är en magnifik stämpel från Seredipity stamps vid namn Autumn owl.  


Kanske lägger jag till någon fras lite senare, men jag hinner inte nu, då de ringde från jobbet och frågade var jag höll hus... Och jag som trodde att jag var ledig till kl 22:00...

Ooops!

Det blir till att sätta fart om jag skall hinna med allt... :-).


Av Sari - 11 september 2009 14:15

Här är ett smakprov på vad jag håller på med nu.

Ugglan kommer från Serendipity stamps och heter autumn owl.


Jag ville testa att färglägga bakgrunden först med distress ink-stämpeldynor för att sedan stämpla på med ugglan.

Jag tycker att den ser lite ljus ut - men kanske bearbetar jag den.


Kanske åker denna med till en Mojo Monday-utmaning. Det var ju ett bra tag sedan jag deltog :-).



Av Sari - 11 september 2009 10:57

NY HEADER...


Jag får c om jag nöjer mig med den här...


  

Den tar ju i alla fall inte upp heeeeela skärmen  som den förra gjordeTungan ute!


Först tänkte jag gjort en header i halloweenfärgerna orange, lime, purpur, svart och gul...

Men på något sätt drogs jag till den här orange-turkosa kombinationen med grön bakgrund.


Av Sari - 11 september 2009 00:02

Jag tittade in hos Susanne - eleocharis - och hittade en länk till flera olika kortvikningar...

Kanske något som kan intressera... Skrattande.




PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards