SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under februari 2009

Av Sari - 15 februari 2009 12:04

BLOG CANDY AT... BLOGG-GODIS HOS THE CARD GROTTO

Thanx 2 my craft mate Agneta, I stumbled over this wonderful blog candy!


Tack vare min pysselkompis Agneta, snubblade jag över det här underbara blogg-godiset!


http://cardgrotto.blogspot.com/2009/02/100000-hits-blog-candy.html


Av Sari - 15 februari 2009 09:31

JAG UTMANAR MIG SJÄLV ATT GÖRA KORT MED DET JAG HAR... IDAG

Och med det menar jag, testade pappersbitar - stämplade motiv, självstämplade bakgrundspapper, utstansade cirklar m m...


Agneta, min pysselkompis kommer hit idag - och eftersom hon har börjat röja bland sina saker hemma, lägga ut dem på Tradera - så tänker jag göra något liknande... använda det jag har...

Vi har lovat varandra det... - även om jag är lite dålig på att hålla det...


Mycket vill ha mer... känns det som... :-(.


Jag är för övrigt rätt så bra på att ta hand om mina spillpapper... eftersom jag inför varje kort alltid börjar att leta bland mina färgsorterade spillpapper...

Jag är så pass bra på det, att jag glömmer att bläddra bland alla mina andra papper... Så alla fina papper jag köpt, blir stående i sina förvaringsbackar... :-(...


Är detta ett säkert bevis på ett vansinnestillstånd eller vad?


Jag blir rädd för mig själv ibland, när jag tänker på hur mycket pengar som bara ligger i olika förvaringslådor m m...


Huuuuga!


Inte tänka för mycket... tänker jag då... :-).


Av Sari - 15 februari 2009 09:17

MINA KOMMENTARER BLIR SPAMMADE...


Jag blir så ledsen när mina kommentarer blir spammade...

Jag har försökt att lämna kommentarer hos alltid jul..., eftersom jag gärna gör mina julkort under hela året... Men de går inte igenom...

Samma sak var det med en blogg-godis-sida igår... Hur jag än försökte så gick det inte...

Buuuu huuu... vad skall jag göra?

Och inte hittar jag ngn e-postadress till crea maria heller... buuuhuuuu...


Finns det någon där som kan hjälpa mig?


Av Sari - 14 februari 2009 17:44

DÖSKALLETRÄDKORT - UPPLAGA 2

Jag tyckte att det saknades något...

Givetvis...

Nu vet jag!


BOOOOOO!

Bokstäverna kommer från quickutz bright-stansar...


Blev ni rädda nu... ?

Av Sari - 14 februari 2009 16:50

HALLOWEENINSPIRERAT DÖSKALLETRÄD


Tänk vad man kan hitta när man städar sitt datorbord... :-).


Jag hade vid ett annat tillfälle stansat ut ett halloweenträd, som jag kände för att använda. Strax därefter hittade jag de utklippta döskallarna från Kortmakarens pirat-kit.

Yes!

eller Boo!, kanske jag skall säga... :-)

Ett döskalleträd får det bli!!!

Jag har väl sagt att jag älskar Halloween!!! :-)



Av Sari - 14 februari 2009 11:39

HOUSE OF INSPIRATION KOMMER ATT HA BLOGG-GODIS VARJE VECKA...


Det är ju inte klokt!

Men så trevligt!

Tänk att man kan vinna, bara genom att lämna en kommentar på deras blogg...

Sen återstår givetvis att man får återvända varje vecka (vilket smart drag :-) ) för att kolla av att man vunnit... 

Och vinner man inget, vinner man ju på att besöka dem... för de har ju en massa vackra saker att titta på!!!


http://www.houseofinspiration.se/blogg.asp




Av Sari - 14 februari 2009 11:21

GOD JUL - ÄNTLIGEN ETT JULKORT...

DET HÄR ÄR NR 12!!!

Jahapp... så blev det äntligen ett julkort..., men ett annorlunda sådant, måste jag säga :-)!

Det är Tomas trött från Kortmakaren, som står modell den här gången.


http://alltidjul.wordpress.com/


Av Sari - 14 februari 2009 07:42

SNACKA OM BLOGG-GODIS!!!!


Karin - Kreativt kaos - lottar ut ett revolution-alfabet!

Det är ju inte klokt!

Och det är inte vilket alfabet som helst, utan Sugar Sweet... och det är verkligen gulligt!

Den 21 februari 2009 dras en vinnare...

Delta du också!


sugar-sweet.gif

http://blogg.brandin.info/?p=1660#comment-98922

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards