SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Sari - 26 februari 2009 21:15

NYA RÖDA FÖRVARINGS-HURTSAR...



Lönen kom... och gick... till viss del åt för att köpa nya förvaringshurtsar... Som ni såg i bloggen tidigare, var jag inte nöjd med de blå...

Så det blev nya röda... Och det känns genast bättre!



Jag flyttade också papperena till samma höjd som i vänsterhyllan...



Nu gäller det att sortera in småpryttlarna in i lådorna...

Men det får jag nog göra efter kryssningen!!!

Av Sari - 26 februari 2009 20:59

MIMO MIMO MIMO


Mimo i massor...

Av Sari - 26 februari 2009 18:46

HILDAS RUM HAR EN FEMKAMP - DEL 1

JAG ÄR OXÅ MED PÅ MAHLINS BLOGG-PARTY, MED NÄSTAN SAMMA LAYOUT...


Det här är mitt bidrag till femkampen.

Jag valde bingoradens första lodräta rad;

  • något från mitt senaste inköp = kräpp-papper
  • chipboard el grungeboard = chipboardbokstäverna i ordet mjau
  • häftklamrar = det finns x antal under all dekoration - jag har använt dem för att fästa kräpp-papperet
  • spelkort el annan del av sällskapsspel = bingobricka

  • bonus = nabbapärlor - en stor spindel...

(det var lite pilligt, men riktigt roligt att arbeta med dessa pärlor igen... Men snacka om otur...

Jag köpte en påse på Ö&B... Men de orange pärlorna räckte inte... Agneta tyckte att vi skulle köpa nya på Toys R Us... sagt o gjort... jag letade efter bara orange pärlor... men det fanns inte... Så jag köpte en jätteburk med 10 000 pärlor... Det ska la räcka... )

Av Sari - 26 februari 2009 18:44

GRATTISKORT - MORSAN O MIN MORBROR FYLLER 60 ÅR

Min mamma och hennes bror är tvillingar. De fyller 60 år i år!

Och eftersom jag gillar tags, ju större desto bättre :-) - tänkte jag hylla dem med var sin tvilling-tag :-).



Personligen känner jag att de här tagsen inte är JAG... Det är alldeles för mörkt och murrigt... tråkigt murrigt vill säga...



Jag är ingen -fan- av blått... Men jag försöker...



Men å andra sidan... så skall ju inte jag själv ha tagsen... utan en äldre generation...

Kanske gillar de dem mer... :-).


Så därför beslutade jag mig för att detla i Silwerstars utmaning...


Det är en stor tag till min morbror som fyller 60 år. Jag har utmanat mig med att använda färger jag inte gillar... och papper som som jag bara har liggande här hemma....Jag tyckte också att det var lite kul att få in fartskylten med talet 60 - som jag sedan försökte lyfta upp alstret med, genom att återkomma med rött och gult i olika delar.Jag försökte hålla den rätt så sparsam, bara för att utmana mig ytterligare.

Av Sari - 26 februari 2009 13:38

BLOGGA GRATIS-SAJTEN KRÅNGLAR!!!

Jag tycker att det är bra irriterande när saker och ting inte funkar! Speciellt de saker jag inte kan påverka själv!

I det här fallet verkar blogg-servern inte vara med på noterna. Bilderna visas inte och den har varit avstängd under alltför många timmar i mitt tycke!


Jag ber om ursäkt å deras vägnar... och är irriterad till tusen!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards