SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under januari 2009

Av Sari - 8 januari 2009 20:39

AT DONKEY SMILES THERE'S SOME GREAT BLOG CANDY - HAVE A LOOK C 4 YOURSELF!!!

http://donkeysmiles.blogspot.com/2009/01/valentine-blog-candy.html


15TH JANUARY

Av Sari - 8 januari 2009 20:28

Ultra Mom's got some blog candy... Have a look c...


http://ultramum.wordpress.com/


WHEN COUNTER PASSES 5000 VISITORS


Photobucket

Av Sari - 8 januari 2009 20:14

BLOG CANDY AT PAPERCRAFTS BY RACH'S


WOW! Yet another crafter that has got some blog candy... yammy... i can taste them already...

http://papercraftsbyrach.blogspot.com/2009/01/new-year-blog-candy.html


JANUARY 10TH


IMG_0547

Av Sari - 8 januari 2009 18:53

DEN HÄR GÅNGEN HAR JAG LYCKATS KOMBINERA MOTIVET-STÄMPELN MED KWERNER DESIGN-UTMANINGEN...


Av Sari - 8 januari 2009 18:51

HÄR HAR JAG KOMBINERAT MOTIVETS STÄMPEL MED EN MOJO MONDAY-UTMANING...


Den här underbara blomman är ju bara en fröjd att arbeta med... Jag kan se mig själv göra det om och om igen... I alla möjliga färgkombinationer.

Av Sari - 8 januari 2009 17:54

THIS IS MY CONTRIBUTION 2 THE KWERNER CHALLENGE...


I just love the colours this time... I used a stamp from a Swedish store named Motivet, but the stamps come originally from Canada.



Av Sari - 8 januari 2009 06:32

KRISTINA'S GOT A NEW CHALLENGE - AND WHAT COLOURS SHE'S GOT 4 US THIS TIME!!!


I just love the colours this time... I can't wait 2 get my hands on these colours... But first, off 2 work... I hope the day goes quickly :-)...


KRISTINA HAR EN NY UTMANING - OCH VILKA FINA FÄRGER HON HAR VALT TILL OSS DEN HÄR GÅNGEN!!!


Jag bara älskar färgerna den här gången... Jag kan knappt bärga mig förrän jag får sätta händerna i dessa färger... Men, först till jobbet... Jag hoppas att den här dagen går snabbt :-)...


http://kwernerdesign.com/blog/


010609-color.jpg



Av Sari - 8 januari 2009 04:56

U R THE INSPIRATION - DR NINA

As many oth ers around the world, I'm 2 very amused by Nina's cards! http://krumelurkonst.blogspot.com/



DU INSPIRERAR - DR NINA

Som så många andra i världen, roas jag väldigt av Ninas kort! http://krumelurkonst.blogspot.com/


WHEN I FIRST LAID MY EYES ON THIS LOVELY CARD, I COULDN'T RESIST THE OTHERS EITHER...

NÄR JAG FÖRST FICK SYN PÅ DET HÄR UNDERBARA KORTET, KUNDE JAG HELLER INTE MOSTÅ DE ANDRA...



MOSTLY, IT WAS THIS LOVELY KITTEN THAT GOT MY ATTENTION..

MESTADELS VAR DET DEN HÄR KATTEN SOM FÅNGADE MITT INTRESSE...


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards