SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Sari - 10 januari 2009 23:33

JULKORT 5


Vad bra! Nu fick jag äntligen användning för Panduros fina dekorationer till julkort nr 5.


Av Sari - 10 januari 2009 20:28

KORT I FÖNSTRET - KORT-GARDIN.. :-)


Just nu när kreativiteten är på topp kände jag att jag ville bli av med korten någonstans, samtidigt som jag vill kunna titta på dem lite till innan jag känner mig redo att lägga dem i lådan... :-).

Jag fick en idé för någon vecka sedan, men den föll inte väl ut eftersom jag inte är lång nog att hänga upp korten direkt på gardinstången...

Men idag lossnade det...

Varför inte sätta dit förlängningspinnar som sänker nivån på en annan gardinstång...?

Sagt och gjort.

Jag sade till sambon att jag har en idé och det dröjde inte länge förrän han tjänsvilligt fixade till min idé till verklighet.

Jag är mycket väl medveten om att det inte är bra att ha papper i solsken... så i värsta fall får jag väl dra ned rullgardinen eller inte ha dem där under våren och sommaren... :-). Men vid det laget har jag säkerligen kommit på många fler idéer... :-) och kanske ser pysselrummet annorlunda ut igen... för femtioelfte gången :-).

Av Sari - 10 januari 2009 18:40

THERE'S A CHANCE 2 WIN SOME MORE BLOG CANDY NEXT WEEK AT THE FOLLOWING ADRESS...

 http://dragonflyimpressions.blogspot.com/


Av Sari - 10 januari 2009 18:31

JULKORT 4...

Wow, jag måste ha hamnat i ett stim... Idéerna bara sprutar...

Här har jag använt Kortmakarens lilla jul-Wilma. Jag ville hålla det enkelt och inte göra för mycket... Istället har jag lagt på lager på lager... Ett tjockt litet kort blev det... :-).

Av Sari - 10 januari 2009 17:45

THIS IS MY FIRST HALLOWEEN CARD OF THE YEAR 2009

I thought that I'd start off making my favourite season cards in time this time... This is my first attempt!

I'm just a little bit annoyed that I didn't realize what the spider stamp would do 2 my already glittered and coloured halloween motive...

I suppose I'll do it over again... but perhaps not right now...



DET HÄR ÄR MITT FÖRSTA HALLOWEENKORT FÖR ÅR 2009

Jag tänkte att jag skulle starta i tid att göra min favorit högtid-kort i tid den här gången.... Det här är mitt första försök!

Jag är bara lite förtretad över att jag inte förstod vad spindelstämpeln skulle göra med mitt redan färglagda och glittrade halloween-motiv.

Jag antar att jag kommer att göra om det... men kanske inte nu...

Av Sari - 10 januari 2009 15:40

JULKORT 3 - JUL HELA ÅRET

Ett julkort gjort med mestadels gratispapper från scrapbooking- eller kortmakeritidningar... Det är inte ofta jag tänker på att använda dem... Men nu kom de väl till pass...


Av Sari - 10 januari 2009 13:12

HÄR HITTAR NI MERA BLOGG-GODIS...

Man blir ju såååååå sugen... :-).


14 januari är sista dagen.... Därefter kommer det nytt blogg-godis... Så d e ju lika bra att märka henne som favorit - eller vad tycker ni?



http://bettanspysselblogg.blogspot.com/2009/01/bloggcandy.html

Av Sari - 10 januari 2009 12:15

U R THE INSPIRATION - ANA - INK A STAMP

Immediately when I saw this card I knew it would b a fun blog visit...
And when I saw the wonderful Halloween cards, I knew I'd found my kindered sprit.

The further I got on her blog i felt like I've hit the jackpot! Cats, Halloween, strong and bold colours...

Another Idol on my crafters heaven, definitely!

Genast när jag såg det här kortet visste jag att det skulle bli en trevlig blogg-visit.

Och när jag såg de underbara halloweenkorten, visste jag att jag funnit min själsfrände.

Ju längre jag kom på hennes blog, desto mer kände jag att fått Jackpot... Katter, Halloween och starka och drärva färger.

Ytterligare en idol i skaparhimlen, verkligen!


http://inkastamp.blogspot.com/


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards