SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sari - 9 januari 2009 20:54

GRODA PÅ PAKET - VINSTSTÄMPEL... - FRÅN FORMA HANTVERK

Så här blev det första kortet med vinststämpeln...

Av Sari - 9 januari 2009 16:55

Det gick verkligen snabbt!

Jag mejlade min adress, nästa dag skickades brevet och på fredagen - d v s idag - var brevet här... Och jag höll den übersöta grodan i min hand...

Man tackar...

Och det skall bli såååå roligt att stämpla grodor och paket... :-).


Jag lyckades inte fixa ngn bild, men här finns den att c... för den som är nyfiken :-).

http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-11308/Penny-Black-Rubber-Stamp/Detail



 

Av Sari - 9 januari 2009 16:32

I just couldn't resist pimping up my first alternative... It needed som Cuttlebugin'...

Scroll down for more...


Av Sari - 9 januari 2009 14:59

I CAN'T BELIEVE IT... THIS IS MY THIRD KWERNER NO 37 CHALLENGE...
Scroll down 2 c the others... :-)!

What has gone in2 me? I don't know... I just know that i LOOOOOOOVE these colours... :-).


Av Sari - 9 januari 2009 12:57

I'M SOOOOO IN LOVE WITH THESE STAMPS...

Why isn't anyone selling these in Sweden?




JAG BARA ÄÄÄÄÄLSKAR DESSA STÄMPLAR...

Varför säljer ingen dessa i Sverige?


http://www.thecatspajamasrs.com/



Av Sari - 9 januari 2009 10:42

Spider

HALLOWEEN RIGHT NOW


I LOVE HALLOWEEN.

  • THE COLOURS.
  • THE CREEPS.
  • THE DARKNESS.
  • THE SPOOKYNESS.
  • THE SKULLS.

BUT I MISS THE GRANDNESS OF HALLOWEEN HERE IN SWEDEN. BUT I SURE WOULD LIKE 2 MAKE IT BIGGER AND BOLDER!

WHAT IF WE ALL WOULD START MAKING OUR HALLOWEEN CARDS IN TIME THIS YEAR?

I GOT THE IDEA FROM http://alltidjul.wordpress.com/ - CHRISTMAS ALL THE TIME... WHERE U CAN SUBMIT YOURSELF 2 MAKING ANY NUMBER OF CHRISTMAS CARDS PER WEEK OR MONTH... IT'S ALL UP 2 U...

WHAT DO U THINK?

IS IT A BAD IDEA OR IS IT A TERRIBLY HORRIBLE IDEA :-?

bats animationFlying BatRIP animation

HALLOWEEN PÅ EN GÅNG!


JAG ÄLSKAR HALLOWEEN.

  • FÄRGERNA.
  • KRYPEN.
  • MÖRKRET.
  • SPÖKLIGHETEN.
  • DÖSKALLARNA.




MEN JAG SAKNAR HALLOWEENS STORHET HÄR I SVERIGE. MEN JAG SKULLE VERKLIGEN VILJA GÖRA DET STÖRRE OCH DJÄRVARE.

HUR SKULLE DET VARA OM VI ALLA SKULLE BÖRJA GÖRA VÅRA  HALLOWEENKORT I TID DET HÄR ÅRET?

JAG FICK IDÉN FRÅN http://alltidjul.wordpress.com/ - JUL  HELA TIDEN... DÄR MAN KAN ANMÄLA SITT ANTAL BIDRAG PER VECKA ELLER MÅNAD. DU BESTÄMMER ANTALET SJÄLV.

VAD TYCKER DU?

ÄR DET EN DÅLIG IDÉ ELLER ÄR DET EN FRUKTANSVÄRT HEMSK IDÉ?


Spider 

GIF ANIMATIONS FROM 

GIF-ANIMATIONERNA FRÅN http://www.cartooncottage.com/html/halloween.html


Av Sari - 9 januari 2009 10:34

U R THE INSPIRATION - CAMBRIA TURNBOW - STAMP A LITTLE LOVE BABY

At her blog u can follow a very gifted, talented and creative person... Man, what cards and ideas!

Very fun 2 watch...

I found at least 60 favourites...

Very inspiring!

Nice tutorials - how 2 fold a shirt for a fathers day card, box folding and different kinds of cards...

All of it is just adorable!



På hennes blogg kan du följa en väldigt begåvad och kreativ person... Jösses, vilka kort och idéer!

Väldigt kul att titta på...

Jag hittade minst 60 favoriter...

Väldigt inspirerande!

Fina förklaringar på hur man t ex gör en skjorta till fars dag-kortet, hur man viker askar och olika typer av askar...

Allt är bara helt underbart!

http://cambriaturnbow.blogspot.com/

i just love the humour in this card...

jag bara älskar humorn i det här kortet...


Av Sari - 9 januari 2009 09:56

MELISSA SAULS - IN STAMPING MODE


I JUST DISCOVERED THIS FAB GIRL...

VERY TALENTED - VERY NICE CARDS...

ADORABLE AND LOVELY



JAG HAR PRECIS UPPTÄCKT DEN HÄR FANTASTISKA TJEJEN...

VÄLDIGT BEGÅVAD - VÄLDIGT TREVLIGA KORT...

BEUNDRANSVÄRT OCH UNDERBART


http://instampingmode.blogspot.com/

I ABSOLUTELY LOVE THE WAY SHE USES PATTERNED PAPER - I MYSELF AM 2 CHICKEN 2 DO SO... :-(...

JAG BARA ÄLSKAR SÄTTET HON ANVÄNDER MÖNSTRAT PAPPER PÅ... SJÄLV ÄR JAG FÖR FEG... :-(.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards