SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under januari 2009

Av Sari - 10 januari 2009 13:12

HÄR HITTAR NI MERA BLOGG-GODIS...

Man blir ju såååååå sugen... :-).


14 januari är sista dagen.... Därefter kommer det nytt blogg-godis... Så d e ju lika bra att märka henne som favorit - eller vad tycker ni?



http://bettanspysselblogg.blogspot.com/2009/01/bloggcandy.html

Av Sari - 10 januari 2009 12:15

U R THE INSPIRATION - ANA - INK A STAMP

Immediately when I saw this card I knew it would b a fun blog visit...
And when I saw the wonderful Halloween cards, I knew I'd found my kindered sprit.

The further I got on her blog i felt like I've hit the jackpot! Cats, Halloween, strong and bold colours...

Another Idol on my crafters heaven, definitely!

Genast när jag såg det här kortet visste jag att det skulle bli en trevlig blogg-visit.

Och när jag såg de underbara halloweenkorten, visste jag att jag funnit min själsfrände.

Ju längre jag kom på hennes blog, desto mer kände jag att fått Jackpot... Katter, Halloween och starka och drärva färger.

Ytterligare en idol i skaparhimlen, verkligen!


http://inkastamp.blogspot.com/


Av Sari - 10 januari 2009 12:09

U R THE INSPIRATION ANDREA - PLAYING WITH PAPER

Looking through her cards and scraps - I found several new ways 2 make cards! Thanx 4 that!


DU INPSPIRERAR ANDREA - PLAYING WITH PAPER

När jag tittade igenom  hennes kort och skrapalster hittade jag flera nya sätt att göra kort. Tack för det!


 http://andreagourley.blogspot.com/


Av Sari - 10 januari 2009 11:37

OM MAN NÅGON SAKNAR INSPIRATION...


Jag brukar besöka andra pysslares bloggar... och de bloggar som de själva besöker.

Man kan också hitta en mängd duktiga skapare när man bläddar igenom alla som kommenterar på någons alster. Det finns alltid någon ny stjärna för mig, som jag brukar bokmärka och kanske spara några verk ifrån... Väldigt givande...

Man kan också söka på nätet efter kort- eller skisstävlingar för att få det att lossna.

Av Sari - 10 januari 2009 11:30

U R THE INSPIRATION - DEBBIE 4000 - A SCRAPJOURNEY

Looking at all of your cards I found at least 50 or 60 favourites...

Amazing looking cards and great skills!



DU INSPIRERAR - DEBBIE 4000 - A SCRAPJOURNEY

När jag tittade på dina kort hittade jag minst 50 eller 60 favoriter... Fantastisk kort och underbar talang!


http://debby4000.blogspot.com/^


This card is just one of many great looking cards.

Det här kortet är bara ett av många snygga kort.



Av Sari - 9 januari 2009 20:54

GRODA PÅ PAKET - VINSTSTÄMPEL... - FRÅN FORMA HANTVERK

Så här blev det första kortet med vinststämpeln...

Av Sari - 9 januari 2009 16:55

Det gick verkligen snabbt!

Jag mejlade min adress, nästa dag skickades brevet och på fredagen - d v s idag - var brevet här... Och jag höll den übersöta grodan i min hand...

Man tackar...

Och det skall bli såååå roligt att stämpla grodor och paket... :-).


Jag lyckades inte fixa ngn bild, men här finns den att c... för den som är nyfiken :-).

http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-11308/Penny-Black-Rubber-Stamp/Detail



 

Av Sari - 9 januari 2009 16:32

I just couldn't resist pimping up my first alternative... It needed som Cuttlebugin'...

Scroll down for more...


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards