SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under januari 2009

Av Sari - 15 januari 2009 12:08

U R THE INSPIRATION - TORN PAPER


Have yourself a look c at her smashing cards!

Just marvellous!


DU INSPIRERAR - TORN PAPER


Ta en titt själv på hennes fantastiska kort!

Helt underbara!


http://torn-paper.blogspot.com/


this was the first card I saw by this blogger... amazing... u rule torn paper!!!

det här var det första kortet jag såg av den här bloggaren... häpnadsväckande... du rockar torn paper!!!

Av Sari - 15 januari 2009 09:58

KWERNER CHALLENGE 38


I thought I'd keep it simple this time...

The colours r lovely this time again, don't u think?

 011309-color.jpg


Av Sari - 15 januari 2009 07:13

THERE'S SOME LOVELY BLOG CANDY AT THE SWEETEST THINGS BLOG:

http://kgiron.blogspot.com/


All u need 2 do is tell her your biggest dream for 2009...

She'll pick a random winner on the 18th of January.


Av Sari - 14 januari 2009 23:17

KRISTINA WERNER'S GOT ANOTHER CHALLENGE ON HER BLOG: http://kwernerdesign.com/blog/



I think I'll sleep on some ideas and start the first thing 2morrow... I've got a free day U C...


Av Sari - 13 januari 2009 23:37



MOJO MONDAY 69 - HALLOWEEN CARD


Yes, it's right - Halloween... I've gone bats... I'm sorry, nuts...

It's just that I loooooove Halloween... and I think it's a shame 2 wait until september b4 I start making cards with all my stamps and colourful papers... :-).





http://mojomonday.blogspot.com/

MOJO MONDAY 69 - HALLOWEENKORT


Ja, det är rätt - Halloween... Jag har fladdrat mig tokig - Näe, ursäkta mig, jag har gått och blivit tokig...

Men det är bara det att jag älskar Halloween... och jag tycker att det är synd att jag skall behöva vänta till september innan jag kan börja göra kort med alla mina stämplar och färgfulla papper... :-).

Av Sari - 13 januari 2009 21:23

MOJO MONDAY 69


I think it's time 2 make a new Mojo Monay card!


Jag tror att det är dax att göra ett nytt Mojo Monday-kort!


Av Sari - 13 januari 2009 21:04

HALLOWEENKORT NR 6 - DÖSKALLE

Mycket döskallar nu...:-).

Jag vet inte om jag talar om mig själv eller mina kort - hahha...

Jag påbörjade ett kort som skulle likna ett som bloggaren I stamp gjort, men måtten på papperena och motivet stämde inte kortbasens storlek, varför jag beslutade mig för att rädda kortet och inte göra ett halvdant jag inte skulle vara nöjd med...

Så jag tog en döskalle till... :-).

Av Sari - 13 januari 2009 19:30

HALLOWEENKORT NR 5 - DÖSKALLAR


Jag inspirerades av bloggaren I stamps apkort till det här halloweenkortet...

Enkelt, inte färglagt... basic...

Vad tycks?

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards