SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sari - 20 oktober 2010 08:32

Yepp...

Vid tre tillfällen kommer jag att gästspela hos Kortmakaren i form av kursledare.


I måndags lärde jag några entusiaster att göra kort i gammeldags stil - d v s vintage. Och jag måste säga att det var riktigt roligt.

Här kan du se lite bildbevis på det hela.


Pssst... Prickigt... :-)...



...


Nästa måndag, den 25 oktober, har jag en distresskurs där.

Då skall det smetas och kletas kan jag lova... Vi kommer att använda oss utav krackeleringsfärg, distressdynor och kanske -flaskor m m.

Och ni får två fräcka alster att ta med hem!!!


...



Onsdagen den 3 november har jag en kortvikningskurs, och jag lovar att undvika följande kort:

  1. vattenfallskort
  2. diamantkort
  3. stafflikort

Jag menar, det finns så himla många andra härliga kortvikningar att dela med sig utav :-).


Beroende på hur flinka deltagarna är i fingarna, kommer vi att vika mellan 4-7 kort.


...


Om du vill gå på någon av kurserna, kan du anmäla dig på Kortmakarens webbshop.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards