SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sari - 3 oktober 2010 07:02

Jag hann dit en liten stund trots allt... Och jag kom inte tomhänt, för jag hade med mig fina nyheter från Inkido. Nu väntar vi bara på bilderna så att vi kan lägga upp dem i butiken...


Om ni vill lägga händerna på finfina julpapper, skall ni definitivt tar er ut till mässan. Det finns en hel del fina metalldekorationer, blommor och stämplar också...


...


Och jag blev lycklig när jag fick syn på en hel drös med finska stämplar hos Vilda Stamps. Så nu kanske det blir gjort några finska julkort trots allt... :-)



Elämä ei ole ne päivätLivet är inte de dagar som du har levt, utan de som du minns. 
Tervehdys sinulleEn hälsning till dig. 

Kiitos

Tack 
Hyvää JOULUAGod Jul 
Talviset terveisetVintriga hälsningar 
IIoista jouluaEn glad jul... 
OnneaGrattis, lycka... 
Muistamisesta kiitosTack för att du kom ihåg 
Elä täysillä joka hetki!Lev fullt ut - varje stund! 
Tartu hetkeenFånga dagen - (Ta tag i stunden) 

Finsk God Jul 
   


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards