SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Sari - 8 oktober 2010 09:38

Japp, du läste rätt... De där trekantiga tändsticksaskarna har hittat hem till Scrap & Hobby igen. De tar ju bara slut och slut... Men så är de ju rackarns söta också :-).



Av Sari - 8 oktober 2010 07:42

Som jag gillat hennes alster sedan första maran hos Kortmakaren. Hon har en egen, supertuff stil.

Hon öppnar sitt hjärta och bjuder på sina tankar i bloggen. Så ta dig en titt, om du vill ha något annat att inspireras av. Något som du kanske inte hittar i var mans / kvinnas blogg :-).


Linda heter hon.

Och jag gillar henne skarpt (läs: jag är allt lite avis på hennes orädsla för att våga kalla saker och ting för vad de är...).


Ett stort tack till dig, Linda -för att du vågar skaka om oss med dina skapelser. Hon provocerar - med vissa ordval, hon är fräck - i sitt sätt att tolka skisser med mera... Hon är unik när det gäller att dekorera...


De finns finns förresten för beskådan hos Kortmakaren i Floda. Två hela pärmar med layouter.

Mums!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards