SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sari - 8 oktober 2009 09:03

Jag har hittat en ny pysselstjärna där ute i världen! Paper Jewels kallar hon sig!

Härliga inspirerande halloweenalster!


Jag blev jätteglad över att hitta den här videon...


Check it out!



Av Sari - 8 oktober 2009 00:43

Den där Beata, hon kan!

Kolla in vilken härlig teknik...

O korten sen!

Wow!

Av Sari - 7 oktober 2009 22:56

Det är tydligen inte bara halloween som snurrar i huvet just nu...

Jag fick ju äntligen tag i Penny Blacks Santa Claws-stämpel igår.


Jag försökte först att färglägga med akvarellfärger, men icke sa Nicke.

Jag kan bara helt enkelt inte!


Så jag försökte med promarkerpennorna istället...


D får väl duga, anser jag...


  



Av Sari - 7 oktober 2009 20:38

Som jag sade...

Jag vaknade äntligen till igår när jag såg de underbara Penny Black-stämplarna med halloweentemat.

Jag känner mig faktiskt lite som Drak-Ulla själv nu...

Sugen på lite action...

Hehheh...


  


Jag har använt min Martha Stewart-spindelvävs-stans runt ett vitt papper.

Därefter har jag stämplat upp motivet och enbart färglagt med röd promarkerpenna. Jag har lite svårt för att färglägga katten snyggt, så jag lät den vara svartvit.

Därefter har jag valt QK-stansen med härliga former till en liten etikett.

Halloweentexten finns i samma PB-paket.

Och för att piffa till d hela, mattade jag med röd matta och satte dit stora svarta brads.

Jag bara älskar det enkla i det här, med svart, vitt och rött!

YES!

I'm back!



Av Sari - 7 oktober 2009 16:23

Här är en tutorial - handledning - på hur man kan jobba med s k distress- eller joystick-rutor... Och här är ett annat. Här är många fler. Här är Agnetas version.


Av Sari - 7 oktober 2009 16:10

Även hos Svensk Scrapbooking kan du vara med i en halloweenutmaning...

Jag har inget som helst emot att du deltar i båda tävlingarna... men när jag läser reglerna för Svensk Scrapbooking, så vill de att du deltar enbart i deras tävling.

Men varför inte göra ett alster till, när du ändå håller på :-) ?


Så passa på att öka chanserna till att vinna lite mera... :-).

Eftersom det är en slumpmässig nummerdragare som lottar vinsterna, har alla lika stor chans!


Anmäl dig till min halloween-blogg-godis-utmaning...


Kolla inlägget här:



Av Sari - 7 oktober 2009 16:05

Svensk Scrapbooking fyller tre år idag!


  



Det skall vi fira!


Om du vill ha gott om inspiration ikväll - eller någon annan kväll med för den delen... :-) - så kan du surfa in på Svensk scrapbookings blogg klicka dig fram på alla kommentatörers bloggar...

Jag garanterar en trevlig stund framför datorskärmen!



Av Sari - 7 oktober 2009 08:38

Kolla in d här kortet...

Stämpelsetet kommer från Cosmo Cricket... Den finns bl a hos Magnolia... där köpte jag mitt redan i somras... Tungan ute.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards