SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Sari - 15 februari 2009 12:06

MIN PYSSEL-ÄNGEL-KOMPIS AGNETA

Det är faktiskt tack vare min väninnas väninna - min pysselkompis Agneta - som jag bloggar.

Det var under vår första pysselträff som hon tyckte att jag skulle visa mina kort till andra pysslare och besökare... Hon tyckte att jag skulle skaffa mig en blogg.

Jag funderade på det några dagar och var sedan i gång!



Den första jag blogg jag gjorde var hos Blogger... men jag hittade inte ens min egen sida, så varför skulle några andra hitta dit...?


Till slut valde jag den här bloggen...


Och sedan har jag både hittat mig själv, Kortmakaren hittat mig och även andra hittat hit till bloggen...

Och det tycker jag är så roligt.

Speciellt med tanke på att det är tack vare Agneta!


Så, tack Agneta! För att du fortsätter att utmana och driva mig framåt!

Vem är då denna Agneta?

Ja, hon arbetar ganska mycket i det tysta...


Men kolla in hennes blogg:

http://netaspyssel.blogg.se/

Av Sari - 15 februari 2009 12:04

BLOG CANDY AT... BLOGG-GODIS HOS THE CARD GROTTO

Thanx 2 my craft mate Agneta, I stumbled over this wonderful blog candy!


Tack vare min pysselkompis Agneta, snubblade jag över det här underbara blogg-godiset!


http://cardgrotto.blogspot.com/2009/02/100000-hits-blog-candy.html


Av Sari - 15 februari 2009 09:31

JAG UTMANAR MIG SJÄLV ATT GÖRA KORT MED DET JAG HAR... IDAG

Och med det menar jag, testade pappersbitar - stämplade motiv, självstämplade bakgrundspapper, utstansade cirklar m m...


Agneta, min pysselkompis kommer hit idag - och eftersom hon har börjat röja bland sina saker hemma, lägga ut dem på Tradera - så tänker jag göra något liknande... använda det jag har...

Vi har lovat varandra det... - även om jag är lite dålig på att hålla det...


Mycket vill ha mer... känns det som... :-(.


Jag är för övrigt rätt så bra på att ta hand om mina spillpapper... eftersom jag inför varje kort alltid börjar att leta bland mina färgsorterade spillpapper...

Jag är så pass bra på det, att jag glömmer att bläddra bland alla mina andra papper... Så alla fina papper jag köpt, blir stående i sina förvaringsbackar... :-(...


Är detta ett säkert bevis på ett vansinnestillstånd eller vad?


Jag blir rädd för mig själv ibland, när jag tänker på hur mycket pengar som bara ligger i olika förvaringslådor m m...


Huuuuga!


Inte tänka för mycket... tänker jag då... :-).


Av Sari - 15 februari 2009 09:17

MINA KOMMENTARER BLIR SPAMMADE...


Jag blir så ledsen när mina kommentarer blir spammade...

Jag har försökt att lämna kommentarer hos alltid jul..., eftersom jag gärna gör mina julkort under hela året... Men de går inte igenom...

Samma sak var det med en blogg-godis-sida igår... Hur jag än försökte så gick det inte...

Buuuu huuu... vad skall jag göra?

Och inte hittar jag ngn e-postadress till crea maria heller... buuuhuuuu...


Finns det någon där som kan hjälpa mig?


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards