SARIS PYSSELBLOGG

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

DAGS ATT FOTO-UTMANA TRE ANDRA... - NYT ON AIKA HAASTAA KOLME TOISTA KORTIN-LUOJAA/-TEKIJÄÄ

Av Sari - 6 februari 2009 07:03

DAGS ATT FOTO-UTMANA TRE ANDRA... NYT ON AIKA HAASTAA KOLME TOISTA KORTIN-LUOJAA/-TEKIJÄÄ



Den här gången vill jag att ni letar upp det TREDJE fotot i den TREDJE mappen!

Jag tycker att det här var en jätterolig utmaning, främst för att man får ta en liten tur på den så kallade Memory Lane... Man minns vad man fotat och kanske får sig en nostalgitripp på köpet.

I det här fallet - likväl som Alleswes - så har fotona klingat an på något man skapat kring alldeles nyss.

Tällä kertaa haluan että etsitte KOLMANNEN valokuvan KOLMANNESTA valokuvamapista!

Minusta tämä haaste oli tosihauska. Ensinnäkin sain kävellä Memory Lanella... Muistelin asioita joita olin valokuvannut aikaisemmin ja sain nostalgiamatkan.

Minun valokuva koski sattumalta juuri niitä tageja joita olin aikaisemmin tehnyt!

Vilka skall jag välja... ? Hmmm...
Ett enkelt sätt är att ta de personer som regelbundet lämnat kommentarer hos mig... - annars har jag ju en uppsjö att leta bland... :-).



Ketkä valitsen...? Hmmm...
Helppo keino on valita ne henkilöt jotka säännöllisesti käyvät blogillani (blogissani???)... - muuten suosikkeja on liian monta... :-).



Den första utmaningen går givetvis till:

Agneta-Neta - bara för att hon är ovan vid kameran och uppladdandet av foton till sin blogg :-). http://netaspyssel.blogg.se/

Alleswe: Ja, du får den tillbaka, bara för att du är så flitig på att besöka mig :-)! http://alleswe.bloggagratis.se/


Myy ja Vilijonkka: jag tar fasta på finskheten oss emellan och den entusiasm hon skriver till mig med. http://tessa78.blogspot.com/

Ensimmäinen haaste tulee:

Agneta-Netalle - juuri sen takia että hän ei oikein osaa ladata valokuvia blogillensa! http://netaspyssel.blogg.se/

Toinen haaste tulee:

Alleswelle: Joo, hän saa seen uudestaan, juuri sen takia, että hän käy niin ahkerasti blogillani.  http://alleswe.bloggagratis.se/

Kolmas haaste tulee:
Myy ja Viljonkalle: Ja minä kiinnitän huomiota meidän yhtenäiseen suomalaisuuten, ja myös siihen, että hänkin käy usein blogillani. http://tessa78.blogspot.com/



 
 
Ingen bild

myy ja vilijonkka

6 februari 2009 07:48

voi kiitos tästä ihansta yllätyksestä! laitan kuvan kun kerkeen!

 
Agneta

Agneta

6 februari 2009 10:10

Nu ligger min bild uppe också.....dock blev den inte pysselrelaterad....=)

http://netaspyssel.blogg.se

 
Alle

Alle

7 februari 2009 00:39

Vill bara tala om att det kortet kan jag inte visa...det är ett mkt privat foto...ha ha ha...fast det hade blivit ROLIGT...fast maken skulle nog inte uppskatta det!
Jag är ju ärlig i varje fall...
Så jag hoppar denna utmaning...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari - 1 januari 2011 07:41

Jag vill bara påminna er om att jag flyttat till en annan bloggvärd. Behåll gärna denna, då det finns en massa godbitar i denna. Jag tänker inte flytta allt till den nya bloggen, utan behåller dem här.   ...   I just want to remind you of the...

Av Sari - 1 januari 2011 07:00


(fritt överatt från texten till höger...)   Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011? Här på farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos...

Av Sari - 31 december 2010 11:02

Jag är ledsen att behöva krångla till det för er, men jag har fått byta blogger-adress. Jag hade tydligen en svårjobbad gammal version som jag inte kunde klippa och klistra i som jag ville. När jag gjorde en ny blogg åt Scrap & Hobby (ja, vi kommer a...

Av Sari - 31 december 2010 07:00


Någon som är giftassugen? Eller känner du kanske någon som skall gifta sig? Behöver du göra ett gulligt kort? Varför inte använda dig av dessa stämplar... De kommer båda från ett set som heter just I do. Visst är de söta!!! På f...

Av Sari - 30 december 2010 05:15

Nu när det snart är ett nytt år, tänkte jag sammanfatta mitt pysselår 2010, som i mitt tycke varit ett mycket händelserikt och roligt. Förbered dig på ett riktigt långt inlägg... :-). Det började med att jag fick chansen att hjälpa Maria på...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards