SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under december 2008

Av Sari - 18 december 2008 11:28

OCH ÄNNU MERA KATTER... 2


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures

 humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


humorous pictures


Humorous Pictures


Humorous Pictures


Humorous Pictures


Humorous Pictures

 Humorous Pictures

 Humorous Pictures


Humorous Pictures


Humorous Pictures











Av Sari - 18 december 2008 08:24

Den här bilden var ju bara klockren... Jag har haft lite problem med att alla som jag skickar brev till inte får dem... Kan detta vara orsaken... :-)?

cat


cat


cat


cat

cat


cat


cat


cat


cat


cat


cat


cat


cat


 cat




 

Av Sari - 18 december 2008 00:09

ANOTHER COLOR CHALLENGE WITH SELENA

 

Here are the colours I had to play with.

[color105+(2).jpg]

I tried my very best 2 keep it simple with this card... I just bought this lovely skull stamp at Forma hantverk in Borås. I fell in love with it looking at some cards made with the stamp.

Just to add some goofyness to the card I decided to put the eyeballs little askew on each skull. Somehow, the shadow effect on the picture makes the eyes look long and pointy... I'm sorry about that!


Av Sari - 17 december 2008 20:27

CHANS ATT VINNA SCRAPKRYSSNING - WOW....


Jag blev överlycklig över att få ett brev från Arkivet papper och desgin som talar om att jag har en chans att vinna en scrapkryssning nästa år! Det vore ju så fantastiskt kul att följa med.

Jag har satt upp mig på väntlistan och hoppas verkligen på en chans att få följa med. Tänk så man skulle kunna utvecklas och vad roligt man kommer att ha och som en extra bonus - träffa likasinnade... Fantastiskt kul.

Jag vill jag vill jag vill... :-).


Av Sari - 16 december 2008 21:55

BORÅS-KATT

Jag tog en tur till Borås idag för att besöka Forma Hantverk, Magnolia och en väninna. Hon i sin tur har köpt sig en katt, som bara var såååååå ljuvlig.

Jag försökte få bra bilder av denne, men det var lättare sagt än gjort... Till slut fastnade något på plåten... eller minneskrtet... :-)...

Ett blev för nära (värsta halloweenkatten :-)) och på det andra fotot ser den ju bara för komisk ut...


Av Sari - 16 december 2008 21:37

KWERNER CHALLENGE #35


This is my contribution to the challenge above. I had quite hard a time figuring out how to accomplish the task...

I started colouring the image in the chosen colours. Then I decided to use the cuttlebug notes embossing envelope and then I inked the raised parts with brown ink. I worked with different layers of paper.

I made a tag just because I love tags.

I tried to write the word lullaby on the notes paper - but I can't make it show well enough... :-(.

I used a big paper flower, which I also inked brown - just 2 add som depth 2 it...


121608-color.jpg

Av Sari - 15 december 2008 21:03

LOL-katterna får mig att skratta högt... och jag kan säga att det är välbehövligt ibland... passa på du med... :-)

funny pictures of cats with captions


cat


cat


cat

cat


cat


cat

cat


cat

 cat

cat

cat


 cat


cat

cat


 cat


Av Sari - 15 december 2008 20:41

NU HAR JAG GJORT ETT KORT, MED MESTADELS CAMILLAS VINSTER...


Jag utmanade mig själv att göra ett kort med den söta flickan och de fina papperena som Camilla skickade till mig. Pappersblomman var ju bara så rätt till flickans hårfärg... och blomcentrat är en stickers från paradis-kollektionen. Även doodlestämpeln fick vara med, både som vanligt stämplat motiv, men även som en embossad bakgrund på det gröna papperet. 

Det var riktigt kul att begränsa sig... För när man har så mycket papper och annat som jag har - är det lätt att villa bort sig och inte veta vilket ben man skall stå på...


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards