SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Sari - 8 december 2008 23:13

NU HAR JAG FÅTT EN ÄNNU BÄTTRE IDÉ TILL HUR JAG SKALL FÖRVARA MINA STÄMPLAR OCH ORDNA TILL DEN KLADDIGA BITEN AV PYSSLANDET...


Jag kom på en idé!

Jag ville ha ordning på mina monterade stämplar. Jag vill förvisso också få ordning på mina omonterade, men i det här fallet satsade jag på de förstnämnda. Jag ville på något sätt få plats med stämplarna där jag också kladdar och använder stämpeldynorna...

Jag kom på att jag hade två små skåp med hyllplan och dörrar. Jag bad min trötte sambo att hjälpa mig.

Jag valde att sätta skåpen rätt så högt upp, för att få plats med något undertill. Och se vad bra det blev!

Nu har jag plats för både akrylfärger, distress-påfyllningsflaskor, glitterlim, alkohol incs (på höger sida) och mina stämplar... förutom platsen jag kan kladda och kludda på!

Det känns så bra!

Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag kommer på nästa briljanta idé... ;-).

Den första bilden är en återblick på hur det såg ut innan förändringen... Den andra bilden är i närbild och den tredje visar hur det ser ut på håll...

Av Sari - 8 december 2008 21:40

JAG VILL BARA PÅMINNA ER....

Om möjligheten att se några av mina alster på youtube... Jag försöker, med släpig engelska, visa upp mina alster...

Det är faktiskt rätt så skoj att följa andras alster samtidigt som jag märker att andra vill se mera av det jag gör...

sök på thenorsugirl: http://www.youtube.com/user/thenorsugirl


Av Sari - 8 december 2008 08:20

BILDINSTRUKTION PÅ HUR MAN KAN GÖRA EN ENKEL JULTAG



Av Sari - 8 december 2008 07:08

MITT BIDRAG TILL SWE SCRAPBOOKANSÖKAN...


Jag antog utmaningen att bli en av swe scrapbooks formgivare... jag vet ännu inte om jag får äran att delta (och i ärlighetens namn gör det inget om jag inte anses vara redo... :-)), men jag måste bara få visa min ask... jag tycker att den blev så häftig!



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards