SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Sari - 21 januari 2010 23:30

Genom den nya Magnolia-tidningen fick jag tipset om Sir Stampalot. Och när jag fick syn på skylten Martha Stewart, tänkte jag ta mig en titt...

Oh boy, så många!


Av Sari - 21 januari 2010 13:58

Ett res-kort med stämpeln Travel Anya från the Greeting Farm.


  


Det är ett stafflikort - d v s ett easel card.


  


Jag har använt de fina Fancy tags från Spellbinders Shapeabilities-serie med tre härliga dies. Och jag är så himla glad över att Scrapbruket tagit in dem till sitt sortiment!


Dekorationerna med orden "Discover", "The sweet life" och "Dream" kommer från pop-up-stickers jag köpte i början av min pysselera. Jag tror att märket är K & Co (Brenda Walton).


  


Kant- och hörnstansarna Deco Shell ifrån Around the page-kitet från Martha Stewart var roliga att använda till det här kortet.


Jag har föråldrat rese-stämpeln bakom Anya med olika Distressdynor. Sen har jag stämplat stämpeln en gång till på beige papper och klippt ut dem och satt dem på stämpelmotivet.


  



Av Sari - 21 januari 2010 10:22

Här får du ett smakprov på vad som komma skall i nästa vecka...


  

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards