SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Sari - 30 juli 2010 08:40

Efter böljande värme, överslag av flugor och andra insekter, bastubad med mera är det väl hög tid att börja pyssla igen... Vi får väl c vad jag hittar på...


Inget mer är bestämt än att uttrycket Tämmöttöön maaseurul (på det här viset på landsbygden...) skall pryda en layout...

Förresten... VISST ÄR FINSKAN ETT EKONOMISKT SPRÅK!!!! Det som tar minst 6 ord på svenska att uttrycka, uttrycks med två härliga ändelse-rika ord :-)...)

... Och en underbart rivig rök-bastuälskande finska skall pryda denna layout... :-)... och nej... Jag syftar inte på mig själv :-) - hehheheeeee.


Håhhåååjajaa... vad man kan sakna sitt hemland...


Men nu skall jag kolla på del två i TWILIGT-serien...

Jag hittade ju Twiligtfilmen på hos MediaMarkt för ca femtio spänn... Då kunde jag ju inte motstå att se vad det var många av mina härliga pysselkompisar pratade om...


Igår utökade jag serien med del två - d v s NEW MOON. Kanske blir det bio snart också - för att se del tre... :-).


Ungdomskärlek... visst är det härligt!


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards